AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

t*ring, monster arch. Nice declines. ;)

haha declines :p

nice rom

Wat een rom zeg. Ik zou men rug eerst moeten breken voorat ik ook maar in zon positie kan komen xD

m'n rug is ook het enige waar ik iets of wat lenig ben, voor de rest ben ik een stijve hark :p

Damn wat een arch...het is maar net waar je van houd he:D persoonlijk vind ik het niks, maar dat doet er natuurlijk niet toe.
Doe je btw. ook wedstrijden Gerre?

Laatst bewerkt:
m'n rug is ook het enige waar ik iets of wat lenig ben, voor de rest ben ik een stijve hark :p

Ik ga er naar de zomer is wat aan doen. Want dit gaat zo niet meer om de week een stijve nek en met een fatsoenlijk gewicht overheads doen zit er ook niet in

nice rom gerrit!

Goed bezig.

nice bench lockouts gekke gerrit :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al die tijd die je nodig had om zo'n arch te krijgen had je ook gewoon heavy triples kunnen doen met iets minder arch en dan had je net zoveel gebencht. :p

nja na 3 benchsessies kon ik al zo archen, dus veel tijd heb ik niet verloren ;)

Je spotter heeft huge biceps

Dudes, we zitten hier in het powerlifting gedeelte, wat zit iedereen onozel te doen over een goeie arch :p

nice bench gerrit

Dudes, we zitten hier in het powerlifting gedeelte, wat zit iedereen onozel te doen over een goeie arch :p

Nou Gerre gaat heel lekker de laatste tijd maar als iemand nou steeds opmerkingen maakt over techniek is hij het wel.

De NPB zou dit hoogstwaarschijnlijk afkeuren onder de noemer bellybenchen.

Terug
Naar boven