MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

thnx voor de tips.
de bar leg ik niet op me borst want die heeft veelste weinig massa om hem op te kunnen leggen. schouders zou misschien kunnen maar ik vind het zo raar aanvoelen? want dan ga je automatisch met je ellebogen naar voren wijzen toch? ziet er een beetje uit als een gewichtheffer.

maar toch zal ik het eens moeten gaan proberen als dat de betere manier is, en er zo uiteindelijk meer gepakt kan worden.

dus tijdens de lift ook ellebogen naar voren drukken? ik probeer ze eigenlijk altijd onder de bar te houden.

Als ik me niet vergis, is de push press ook gerelateerd aan het gewichtheffen.. (?)

Bij de deadlift zet je de voeten volgensmij wel erg dicht bij je elkaar want je zit je knieen naar buiten gaan.

Heb je geen last van die holle onderrug als je naar beneden gaat? Sterk voor iemand in een wit shirt!

haha Mike jongen echt geweldige fail en super dat je hem later toch hebt! Karakter man.

Niels ziet er weer tight uit allemaal.

Omdat dat je is verteld. Ik vraag alleen of je er geen last van hebt. Je had toch last van het tucken? Niet van een evt. bolle rug verder in de lift?

Edit: Ik bedoelde eigenlijk ook meer je holle middenrug. Je tuckt nog steeds toch?

Laatst bewerkt:
Geen last van, zo pak ik meer spanning op me onderrug, tucken snap ik geen k*t van wat je bedoelt haha.

Dat was je doet met je kont als je onder in de lift zit. Dat je kont onafhankelijk van wat dan ook nog een beetje naar beneden gaat. Zoals een bij steekt zeg maar.

Pelvic tilt bedoel je, dat is het wipje wat ik altijd met me heupen maakte, die zit er nu niet meer in. Wat je nu ziet is wanneer ik bij parralel kom me rug minder holt komt, maar daar ontkom je niet aan en kan ook geen kwaad, zolang hij maar niet bol komt te staan.

superstrakke squat Bob ! dat ziet er weer goed uit. Je deadlift is ook goed alleen zou ik proberen iets breder te gaan staan als ik je houding zo zie.

thnx voor de tips.
de bar leg ik niet op me borst want die heeft veelste weinig massa om hem op te kunnen leggen. schouders zou misschien kunnen maar ik vind het zo raar aanvoelen? want dan ga je automatisch met je ellebogen naar voren wijzen toch? ziet er een beetje uit als een gewichtheffer.

maar toch zal ik het eens moeten gaan proberen als dat de betere manier is, en er zo uiteindelijk meer gepakt kan worden.

dus tijdens de lift ook ellebogen naar voren drukken? ik probeer ze eigenlijk altijd onder de bar te houden.
Je grip ziet er zo uit als het einde van een powerclean, dus idd ellebogen naar voren en bar op je schouders. Door de felle push vanuit je benen overwin je de eerste helft van de lift en lock je de bar met je triceps uit. Daarom is het ook een goede tricepsbouwer. En ja de PP komt ook uit het gewichtheffen;)

squats en deadlifts zien er que techniek zo goed als perfect uit :)

squats mogen net iets dieper volgens mij ;)

ahzo, zo goed als bookform squats en deads dan :p

Die laatste is gewoon een epic struggle, maar je hebt h'm gewoon gelockt. You owned it big time! & zoals we al eerder geconcludeerd hebben is je rug bij alle lifts mooi recht.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=kUxEvufVY8U&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=amwfuZT7VYE&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=UQRiBd6ZoOI&feature=player_embedded

Bij deze laatste lift is de vorm minder goed, en bij fsq moet het ook wat beter. Some work to do, alsnog ben ik tevreden over today's lifts. Ik heb een techniekcheck gedaan op 100 kg deadlift en volgens gert is m'n rug altijd hetzelfde, er doet zich een lichte bolling voor. ( zie 130 kg voor reps )

nice work gerrit!

voor de laatste keer, het is NIET gerrit...

ik heet gert, of zoals iedereen mij noemt: gerre

Terug
Naar boven