XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je kunt ook nog een wijdere grip nemen om te beginnen, dat is toch wat makkelijker om te racken. En evt. een hookgrip gebruiken als je dat nog niet doet.
Wederom voor het makkelijker racken.

Voor een clean is z'n grip prima. Hookgrip is alleen van toepassing als hij z'n grip begint te verliezen en niet genoeg snelheid behaalt, nu nog niet echt het geval. Probeer zoals vermeld met je benen dichter op elkaar te Squaten.

Je kunt ook nog een wijdere grip nemen om te beginnen, dat is toch wat makkelijker om te racken. En evt. een hookgrip gebruiken als je dat nog niet doet.
Wederom voor het makkelijker racken.

het racken (ik neem daar mee aan dat je bedoeld het op de front delts opvangen) was totaal geen probleem vanavond, thnx voor de tip though

Voor een clean is z'n grip prima. Hookgrip is alleen van toepassing als hij z'n grip begint te verliezen en niet genoeg snelheid behaalt, nu nog niet echt het geval. Probeer zoals vermeld met je benen dichter op elkaar te Squaten.

Niet waar. Met gewone grip moet je handen en onderarmen opspannen om de bar vast te houden. Met hookgrip kan je volledig ontspannen wat je techniek ten goede komt. Is dus niet "alleen van toepassing als je grip begint te verliezen"

Niet waar. Met gewone grip moet je handen en onderarmen opspannen om de bar vast te houden. Met hookgrip kan je volledig ontspannen wat je techniek ten goede komt. Is dus niet "alleen van toepassing als je grip begint te verliezen"

ik zal er morgen eens naar kijken, dank je.

Dus je raadt altijd hook grip aan voor cleans/snatches?

sterk die lock out

sterk!! irritant he... verschil tussen links en rechts:p

nice dumbbellpress actionman!

Juist, niet meteen huilen eerst lezen Mino;)

Damn, jij bent ook aardig droog, MironT!
En net DB Press ook natuurlijk.

ha zulke benen had een vriendin van mij ook na der brommerongeluk een paar jaar terug. stalen pins 4 the win

58 pushpress op een dumbbell is sterk. waarom ga je niet voor een pushjerk?

sterk hoor ! 58 kg pushpress met db

potverdomme waar woon jij joh... ik heb hier de afgelopen week nog geen straaltje zon gezien en jij staat telkens in de zon te liften

edit: wat is je doelstelling wat betreft het boxsquatten... anders krijg je dalijk weer allerlei nutteloze comments van zogenaamde box squats gurus die beweren dat je het volledig fout doet

Laatst bewerkt:
potverdomme waar woon jij joh... ik heb hier de afgelopen week nog geen straaltje zon gezien en jij staat telkens in de zon te liften

edit: wat is je doelstelling wat betreft het boxsquatten... anders krijg je dalijk weer allerlei nutteloze comments van zogenaamde box squats gurus die beweren dat je het volledig fout doet

Ja lekker man, in Enschede.

Doel is explosiviteit. Ook het verhogen van mijn vrije squat, maar ik weer niet of box squats daarbij helpen?

Terug
Naar boven