XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Laatst bewerkt:
Je wilt toch kritiek erop hebben?
Dat 2x230 goed is, staat voor zich.

Willemke zal ook nooit meer een filmpje posten :roflol:

Afgezien van het niet echt locken en iet wat aan de stang rukken is het een goede lift.
Zeker nice gewicht gezien jouw BW en het feit dat je het beltless doet.

Tien duizend keer beter dan de homo, hernia developing, iron god disrespecting, thighride-powershrug-hitching, barbell resting on knee's for insanely quick ATP recovery, so called "deadlifts" die hier (met name bij RPB vandaan komend) gepost worden.

Laatst bewerkt:
moet je eens proberen locken

Rep 2 zou ik ook niet helemaal "gelockt" willen noemen.

:roflol:

Het lijkt me wat kort door de bocht aan te nemen dat de oorzaak van de bolling een medische afwijking als kyfiose is. Zelfs als dit een rol speelt, lijkt het mij dat er te weinig spanning in de bovenrug is waardoor je een katterug kweekt tijdens de krachtinspanning; je bovenlichaam bungelt als het ware een beetje aan je onderrug, als een te zware vis aan de hengel. Dat gaat je een keer opbreken. Ook al is 2x 230kg erg sterk, ik denk dat een deel van je rug er nog niet klaar voor is.
+1

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Goeie reactie!

Nu zou ik kunnen reageren en zeggen dat ik meer DL dan jij, de ooit zo grote belofte van Belgische strongman, maar dat zou kinderachtig zijn, he. ;)

Da's ronduit "kattig" :D

Willemke zal ook nooit meer een filmpje posten :roflol:

Afgezien van het niet echt locken en iet wat aan de stang rukken is het een goede lift.
Zeker nice gewicht gezien jouw BW en het feit dat je het beltless doet.

Tien duizend keer beter dan de homo, hernia developing, iron god disrespecting, thighride-powershrug-hitching, barbell resting on knee's for insanely quick ATP recovery, so called "deadlifts" die hier (met name bij RPB vandaan komend) gepost worden.

oef hardop haten op RPB das vragen om problemen!
RIP gozer je was een coole dude!

oef hardop haten op RPB das vragen om problemen!
RIP gozer je was een coole dude!

haters gonna hate jonge..dat is hun occupatie...als betrokkene veel bruutter en sterker en beter is..wil ik em gijs, frank,ziyed of 1 van die andere boys van RPB wel zien pakken op een wedstrijd..fakkin internet held

mijn mening is..ik zie jouw schreeuwen..je doet je best..beltless strapless.....je locked em indd 2 x niet..maar dat betekent ook niet dat je em niet van de grond hebt gehad..for effort alleen krijg je 2 reps .maar dat neemt niet weg dat je zelf kritisch moet blijven..en dat hele kinderachtige welles nietes hier moet je nie in mee gaan...want je kan wel elk klein detailtje bespreken tot in den treure...maar uiteindelijk moet jij het doen..dus regel het in je hoofd goed..en dan heb je volgende x 2 uitgelockete beurten..en kheb geen recht van spreken want kdoe zelf namelijk ook maar wat int rond :P

haters gonna hate jonge..dat is hun occupatie...als betrokkene veel bruutter en sterker en beter is..wil ik em gijs, frank,ziyed of 1 van die andere boys van RPB wel zien pakken op een wedstrijd..fakkin internet held

Je eerste zin ben ik het helemaal mee eens

http://www.youtube.com/watch?v=ZxxPLDZnqwA

Om verder op je post in te gaan:
- Wat maakt het uit of iemand sterker is? Mag je alleen commentaar en kritiek leveren op iemand als je beter bent? Dan mag 99 procent van de analytici bij sportwedstrijden wel een andere baan gaan zoeken. Beetje vage opmerking dit...
- Leuk dat je me een internet held vind :) Maar ik ben al vaak genoeg zelf in Baarn geweest, in het beruchte Berenstyn, in Papendal en op meerdere trainingslocatie met DBB members en mensen daarbuiten. Dus internet held gaat niet bepaald op.

Laatst bewerkt:
Sterke wedstrijd gedraaid Mo. :thumb:

schattebout....wat jij doet is schelden en geen feedback geven...dat je wel es op locaties bent geweest ..indd stoer..who cares??..ik niet

maar ik vind begin je te schelden "you got to back it up"..minimaal..en ook dan nog blijf je een sufk*t ;)

bij RPB wordt voornamelijk op strongman getraind..hitchen tighriden van mij part pakken ze die stang met hun tanden..die shit mag op events..dus op training ook!

en de jongens die PL traniing doen bij RPB..tsja die hitchen niet..zo simpel is het! je hoeft geen raketwetenschapper te zijn om die shit te snappen en toe hanteren...uit alle respect de meeste top strongman zijn geen scientists

maar de essentie van dit alles is ,dat jij als mens niet op die manier hoeft te praten tegen anderen..al helemaal als ze jou niks misdaan hebben..gebeurd dat wel..dan is het een vorm van jaloezie (genaamd haat)

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Sterke wedstrijd gedraaid Mo. :thumb:

thnx m8!

I'm starting to like this Mo guy

Terug
Naar boven