AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ik kan je als tip geven bestudeer het filmpje 10x en als je het dan nog niet ziet en hoort moet je gewoon lekker je ding doen en zo blijven liften.

Heb het nu al 5x bekeken (wel zonder geluid, dat gaat niet op het werk) en bij de tweede rep ruk ik inderdaad een beetje aan de barbell. Bij de eerste toch echt niet? En bij de tweede vind ik het nu ook niet direct van het niveau dat het gevaarlijk wordt..

Die 2e was volgens mij gewoon een lock maar lijkt gewoon op geen lock door willem zijn bouw(ik ben de eikel die voor hem zit en vond de 1ste idd ook geen lock :p).

Voor de rest rukt hij beetju aan de bar ja maar denk dat dat vrij normaal is voor een zware PR-set en iemand wiens liftoff het zwaarste punt is, misschien ben ik fout ;).

Eerste was idd geen lock, nee. Voor de rest ben ik het eens met wat big dog scrained hier zegt.

Die 2e was volgens mij gewoon een lock maar lijkt gewoon op geen lock door willem zijn bouw(ik ben de eikel die voor hem zit en vond de 1ste idd ook geen lock :p).

Voor de rest rukt hij beetju aan de bar ja maar denk dat dat vrij normaal is voor een zware PR-set en iemand wiens liftoff het zwaarste punt is, misschien ben ik fout ;).
zware gewichten is geen excuses,om te rukken aan die baar,maakte die fouten die willem maakte ook mee,opengestaan voor kritiek,en terug beginnen deadliften met 100kg,mn dl is nog niet perfect,maar al stukken beter nu:).

Eerste was juist harder dan de tweede, je ziet als je goed kijkt dat je rechterarm ook niet gelocked is vlak voor je gaat pullen.

Het is iets waar je vrij easy aan kunt werken en het is niet zo dat je daardoor ineens 20kg dropt, integendeel zelfs.

Eerste was juist harder dan de tweede, je ziet als je goed kijkt dat je rechterarm ook niet gelocked is vlak voor je gaat pullen.

Het is iets waar je vrij easy aan kunt werken en het is niet zo dat je daardoor ineens 20kg dropt, integendeel zelfs.

Ik heb net nog 3x gekeken en zie dus echt niet het probleem bij de eerste rep..
Maar ik ga er zeker op letten!

laten we dr nog 10 bladzijden over doorgaan haha ..volgens mij zitten we nu op 10 % van wat we moeten zeggen erover..

Sterke log lift Mo. Die 130kg ging akelig hard omhoog , zit krachttechnisch toch wel meer in. Jammer van die stones ook. Eerste 3 zagen er erg explosief uit en die 4de was indd een techniek probleem. Als je de puntjes op de spreekwoordelijke "ï" weet te zetten kun je toch redelijk all round worden. Keep it up.

jezus willem! wat een k*tlifts!

wat ik me afvraag willem, no offense... je bekijkt dit filmpje eerst zelf neem ik aan... heb je niet zoiets van "ke*ker als er nog iemand zo voor me staat kan ik als logo voor de mac dienen"? tuurlijk is het sterk maar je hebt de rughouding van een hoefijzer:)

afgelopen zondag SM Friesland hoog niveau ..kheb wat filmpjes geupload..zaten onderdelen tussen waark nie zo goed in ben.maar kmerk wel dat zelfs de dingen waark nie goed in ben toch wat beter gaan ..bijv een hercules hold 2 autos van 1500 kg toch 17 nog wat sec..( trainen werkt blijkbaar dus wel) terwijl het gemiddelde lag rond de 10 ofzo maar moet uiteraard beter want het is nog bagger..paar epic foutjes door of knikkende knieen of de kop er ff nie bij..maar daar sta ik bekend om..

xxx

Senioren: 1. Jan W. 2. Arno L. 3. Jitse K.

Junioren 1 Kelvin de R. 2. Mohamed B euhh Z 3. Frits Larooi

120 kg
http://www.youtube.com/watch?v=xBKz3VeGX-M

130 kg fail wat ik hier aan doen was tsjaa probably wuzz still high o some ???
http://www.youtube.com/watch?v=7C63KcL-Dbc

wheelflip 385 kg (??volgens mij?? wout is altijd vaag in de gewichten net zoals bij hooggooien) 1 na laatste onderdeel...iedereen was kapuht

http://www.youtube.com/watch?v=BKGjpoc4QgI

truckpull 18,500 kg..tsja lomp lopen techniek ver te zoeken vooral bij start, moet en kan beter

http://www.youtube.com/watch?v=vuhIBbvxsQU

Stones 110-130-140-155-170..het ging hier om de 2e plek bij junioren..kmaakte de epic fout door te hoog de steen pakken..naja als je gaat kijken dan zie je het wel eheh

http://www.youtube.com/watch?v=mLmcnSP7JKQ

Volgende keer zonder de foutjes en dan pak je gewoon de 1ste plek maat, geheid

Sterke wedstrijd Mo!

Jammer van die techniekfouten, maar don't worry, jij komt er wel!

Je bent de vriendelijkheid zelf Johan maar heb je de deelnemerslijst wel eens gezien van sterkste man van Friesland?

Hij is toch 2de bij de junioren... weet eigenlijk niet hoelang hij nog junior is :P maar ik heb alle vertrouwen in hem, hij komt er soieso nog :D

schattebout....wat jij doet is schelden en geen feedback geven...dat je wel es op locaties bent geweest ..indd stoer..who cares??..ik niet

maar ik vind begin je te schelden "you got to back it up"..minimaal..en ook dan nog blijf je een sufk*t ;)

bij RPB wordt voornamelijk op strongman getraind..hitchen tighriden van mij part pakken ze die stang met hun tanden..die shit mag op events..dus op training ook!

en de jongens die PL traniing doen bij RPB..tsja die hitchen niet..zo simpel is het! je hoeft geen raketwetenschapper te zijn om die shit te snappen en toe hanteren...uit alle respect de meeste top strongman zijn geen scientists

maar de essentie van dit alles is ,dat jij als mens niet op die manier hoeft te praten tegen anderen..al helemaal als ze jou niks misdaan hebben..gebeurd dat wel..dan is het een vorm van jaloezie (genaamd haat)

Hahah

- Ik scheld niet/niemand uit
- Ik praatte met die "diss" tegen niemand specifiek, dat jij ((jij?)of andere zich aangesproken voelen zegt meer over jullie dan over mij). Het was gewoon een hyperbolische, semi grappige maar doch op feiten gebaseerde comment.
- Ik ga gaf in meerdere posts constructief commentaar op Willem zijn filmpje
- Ik "back mijn verhaal ook up" door het te inhoudelijke ergens op in te gaan en te onderbouwen.
- Ik ben niet jaloers, waarom zou ik?
- Jij bent de enige die scheld.

At Gijs, love you too (K)

Zozo harde wedstrijd gedraaid Mo, balen van die Stone, echt fakking frustrerend als die niet niet hoger meer wil... die log had je ook al gewoon boven je vooral-aan-de-onderkant behaarde koppie!

hahahaha, ik weet niet waarom maar ik moest ****ing hard lachen om deze opmerking :D...maar die rug bolt heel erg idd willem. beter ga je terug in gewicht waarmee je techniek perfect blijft en dan rustig aan opbouwen naar meer safe pr's

ben ik nou de enige die de upperback bolling best mee vind vallen? tis alleen apart dat de ronding er nog is als hij al recht op staat

Terug
Naar boven