MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Willemke zal ook nooit meer een filmpje posten :roflol:

Afgezien van het niet echt locken en iet wat aan de stang rukken is het een goede lift.
Zeker nice gewicht gezien jouw BW en het feit dat je het beltless doet.

Tien duizend keer beter dan de homo, hernia developing, iron god disrespecting, thighride-powershrug-hitching, barbell resting on knee's for insanely quick ATP recovery, so called "deadlifts" die hier (met name bij RPB vandaan komend) gepost worden.

Voor Joppie deze had je vast gemist.

5x240 geen straps geen riem geen hitch op een axle;)
http://www.youtube.com/watch?v=migKANaLK10

But still got nothing but love for you

:roflol:
Gaat weer de goede kant op. ;)

Ik zie het zelf niet echt, maar misschien is het minimaal.

Ik vind het wel een beetje gek. Hier komen de meeste lelijke DL's voorbij en die worden dan bewonderd onder het mom van 100% intensity.
Ik geef zelf aan dat ik merk dat de lifts niet helemaal gelocked zijn. Maar iedereen die een beetje verstand heeft van DL ziet toch dat dat eerder komt door een soort 'nonchalance' dan door een gebrek aan kracht?
Vladi zijn DL's waren heel erg gelijkaardig en daar is toen niet zo'n commentaar op gekomen als ik mij goed herinner.

het gaat er toch niet om wat andere voor commentaar krijgen maar wat jij voor commentaar krijgt.
zwaar respect voor je kracht maar aan techniek is zeker te werken.
zoals eddine al zij moet je proberen spanning op je lichaam te brengen voor je de lift begint. ik heb hier zelf ook nog wel eens moeite mee maar bij jou is het wel heel erg. als je je geluid aan zet hoor je gewoon een behoorlijke tik wanneer je begint met trekken. deze tik moet je eruit zien te halen.

Mijn 2x230 DL:

http://www.youtube.com/watch?v=9ym7uwfR_fw

Eerste rep is niet helemaal gelockt. Daar moet ik inderdaad aan werken.
Maar is niet echt een kracht-issue, moet er gewoon beetje op letten.

Dus even samenvattend alle kritieken op een rij zetten:

- 2 reps zijn niet volledig gelockt (ga ik mee akkoord en moet ik volgende keer inderdaad op letten)
- bovenrug bolt een beetje (heb nog nooit iets van pijn gevoeld aan mijn rug, dus ik ga gewoon zo blijven liften)
- teveel aan bar rukken (ook nog nooit echt last van gehad en eerlijk gezegd zie ik het zelf niet op het filmpje)

Ik heb ook heel lang een tik gehad, maar de laatste tijd gaat het beter Jorg. :D

Dus even samenvattend alle kritieken op een rij zetten:

- 2 reps zijn niet volledig gelockt (ga ik mee akkoord en moet ik volgende keer inderdaad op letten)
- bovenrug bolt een beetje (heb nog nooit iets van pijn gevoeld aan mijn rug, dus ik ga gewoon zo blijven liften)
- teveel aan bar rukken (ook nog nooit echt last van gehad en eerlijk gezegd zie ik het zelf niet op het filmpje)

Aangezien je toch pas wat gaat doen aan je techniek als je wat voelt ga zo door met liften. :D

Maar door opeen spanning op je spieren te trekken kan je bicep afscheuren :eek: en met die bolling in je boven rug ga je pas voelen als het te laat is.
Nu lift je nog niet echt zwaar en kan je rug het wel aan. zie het als tips doe er wat mee. ;)

Willem, je hoort toch duidelijk de stang in de gewichten knallen/tikken als je de beweging begint.
Dat geeft best een opdonder in je lijf denk ik, maar als jij nooit ergens last van heb ben je misschien wel nagenoeg onverwoestbaar.
Toch zal het beter zijn als je de spanning wat opbouwt, de speling tussen stang en gewichten even rustig opheft, en dan gestaag opbouwend op volle oorlogsterkte er aan begint te sleuren.;)

En als je boven bent met het gewicht gewoon even jezelf aanleren te blijven staan met het gewicht.
Nu is het echt net of je in elkaar zakt.

Als ik jou was pakte ik 2 of 3 dagen rust, en zou het nog een keer doen, maar dan zoals iedereen het hier liever ziet! :D

Heftig allemaal zeg.

Aangezien je toch pas wat gaat doen aan je techniek als je wat voelt ga zo door met liften. :D

Maar door opeen spanning op je spieren te trekken kan je bicep afscheuren :eek: en met die bolling in je boven rug ga je pas voelen als het te laat is.
Nu lift je nog niet echt zwaar en kan je rug het wel aan. zie het als tips doe er wat mee. ;)

Vind je nu echt dat ik zo fel aan de bar trek? Ik zie dat zelf echt niet..

1. Willem, je hoort toch duidelijk de stang in de gewichten knallen/tikken als je de beweging begint.
Dat geeft best een opdonder in je lijf denk ik, maar als jij nooit ergens last van heb ben je misschien wel nagenoeg onverwoestbaar.
Toch zal het beter zijn als je de spanning wat opbouwt, de speling tussen stang en gewichten even rustig opheft, en dan gestaag opbouwend op volle oorlogsterkte er aan begint te sleuren.;)

2. En als je boven bent met het gewicht gewoon even jezelf aanleren te blijven staan met het gewicht.
Nu is het echt net of je in elkaar zakt.

3. Als ik jou was pakte ik 2 of 3 dagen rust, en zou het nog een keer doen, maar dan zoals iedereen het hier liever ziet! :D

1. Kan inderdaad wel goed zijn dat ik onverwoestbaar ben! :eek:
Dat je dat zo fel hoort, heeft volgens mij ook te maken met het feit dat de baar hel fel doorbuigt..

2. Dat moet ik inderdaad doen.

3. Nee, nu even Deload en de volgende keer dat ik echt heel zwaar ga DL'en, zal zijn op het BK DL binnen enkele weken. Daarvoor beetje volume draaien.

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Vind ik ook! Jij nog wat inhoudelijk commentaar op mijn lift, meneer beestmodus?

Dikke discussie weer. Heb me weer vermaakt op school

Die 2e was volgens mij gewoon een lock maar lijkt gewoon op geen lock door willem zijn bouw(ik ben de eikel die voor hem zit en vond de 1ste idd ook geen lock :p).

Voor de rest rukt hij beetju aan de bar ja maar denk dat dat vrij normaal is voor een zware PR-set en iemand wiens liftoff het zwaarste punt is, misschien ben ik fout ;).

Ik heb ook heel lang een tik gehad, maar de laatste tijd gaat het beter Jorg. :D

ik heb zown donkerbruin vermoeden dat wij het over een verschillende tik hebben:rolleyes: :P

en willem dat je het niet ziet aan je lift, ok. maar als je het niet hoort klopt er toch iets niet :p mja je hebt nu genoeg tips/commentaar gehad duss doe er wat mee of niet. you're choise :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven