- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus de "Ollanders" hebben er helemaal niks van meegekregen!ik heb begrepen dat het over mij gaat maar heb er geen zak van verstaan.
But the battle is on!![]()

Fake plates!
Nice kyfose in de bovenrrug!
Binnenkort speciaal voor jou van mij, 3 x 230![]()
Rep 2 zou ik ook niet helemaal "gelockt" willen noemen.

Ze zijn allebei niet echt volledig gelocked en je rukt wel erg hard ook aan de bar.
Jammer van de stone Mo en zeker ook die 130 log shit zeg die had je gewoon al in lockout.
..maar de presses beginnen beeetje wat bij te trekken, daar ben ik wel blij om en de stone tsja domme fout..had in kampen precies het zelfde...maar I will be back
Het lijkt me wat kort door de bocht aan te nemen dat de oorzaak van de bolling een medische afwijking als kyfiose is. Zelfs als dit een rol speelt, lijkt het mij dat er te weinig spanning in de bovenrug is waardoor je een katterug kweekt tijdens de krachtinspanning; je bovenlichaam bungelt als het ware een beetje aan je onderrug, als een te zware vis aan de hengel. Dat gaat je een keer opbreken. Ook al is 2x 230kg erg sterk, ik denk dat een deel van je rug er nog niet klaar voor is.
Met het eerste kan ik akkoord gaan, met het tweede niet echt.
Ik probeer gewoon zo snel/explosief mogelijk te liften.

Het lijkt me wat kort door de bocht aan te nemen dat de oorzaak van de bolling een medische afwijking als kyfiose is. Zelfs als dit een rol speelt, lijkt het mij dat er te weinig spanning in de bovenrug is waardoor je een katterug kweekt tijdens de krachtinspanning; je bovenlichaam bungelt als het ware een beetje aan je onderrug, als een te zware vis aan de hengel. Dat gaat je een keer opbreken. Ook al is 2x 230kg erg sterk, ik denk dat een deel van je rug er nog niet klaar voor is.
Je gaat van 0 spanning in 1x liften, je armen zijn zelfs gebogen voor de lift.
Het is zelfs te horen![]()