MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Tlk,jij bent sterker dus wat maakt jou het uit!
Waarvoor scheldt hij je eigenlijk uit?

r*tard

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Probeer eens op een normale manier te converseren. Dan krijg je ook een normale reactie terug.

Ik praat gewoon normaal en er word door 5 man gezegd dat je rukt aan het halter. Alleen jij ziet het niet aan wie denk jij nou dat het ligt?

• Like
Waarderingen: 515
Wesley laat het rusten man!
Je hebt hem tips gegeven, het is zijn keus om er iets of niets mee te doen.
Het is niet jou rug die eventueel naar de klote gaat.(als dat gebeurd met zijn manier van liften)

Bedankt voor de tips trouwens mensen, denk dat vooral borst naar voren en omhoog blijven kijken moet werken.

Haha en Eddine doet niet mee aan deze ongein en post broodnuchter normale posts overal door heen.

Haha en Eddine doet niet mee aan deze ongein en post broodnuchter normale posts overal door heen.

Nee inderdaad, ik doe niet mee aan deze crap!!!!!!!

Maar even een geintje tussendoor...
De naam Willem, bolle bovenrug, kromme? hmmmm toevallig????

(no hate willem, enkel een geintje voor de Nederlanders)

Geen enkel idee wat je daarmee bedoelt. Gekke Hollanders! :p

Willem van Hanegem = De Kromme

de laatste 10 pages zijn net een soap.... allemaal e-beef... im lovin' it!

Ja, mijn highly anticipated filmpje heeft wel veel reacties teweeg gebracht. :D

Eigenlijk moet je nu een nieuwe maken met 220 of zo en dan volgas thighriden hitchen en shit en dan zeggen dat je de tips hebt toegepast

Eigenlijk moet je nu een nieuwe maken met 220 of zo en dan volgas thighriden hitchen en shit en dan zeggen dat je de tips hebt toegepast

:roflol: haha. en willem, je voelt je een beetje snel aangevallen denk ik. ik zei alleen maar dat je beter terug gaat in gewicht en opwerkt naar meer safe pr's, that's it. maar ik vond die opmerking van madderfakker gewoon lachen

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Nee inderdaad, ik doe niet mee aan deze crap!!!!!!!

Maar even een geintje tussendoor...
De naam Willem, bolle bovenrug, kromme? hmmmm toevallig????

(no hate willem, enkel een geintje voor de Nederlanders)

hahaha (y)

wel raar dat je daar failt man, je trekt hem vet snel tot net boven je knie en dan bam!

Imaginery walls are a b*ch!

Terug
Naar boven