AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

hahahaha, ik weet niet waarom maar ik moest ****ing hard lachen om deze opmerking :D...maar die rug bolt heel erg idd willem. beter ga je terug in gewicht waarmee je techniek perfect blijft en dan rustig aan opbouwen naar meer safe pr's

Nee joh hij moet zo door gaan. Dan hebben wij ook beeld materiaal van hoe het niet moet ;) :D

Hahah

- Ik scheld niet/niemand uit
- Ik praatte met die "diss" tegen niemand specifiek, dat jij ((jij?)of andere zich aangesproken voelen zegt meer over jullie dan over mij). Het was gewoon een hyperbolische, semi grappige maar doch op feiten gebaseerde comment.
- Ik ga gaf in meerdere posts constructief commentaar op Willem zijn filmpje
- Ik "back mijn verhaal ook up" door het te inhoudelijke ergens op in te gaan en te onderbouwen.
- Ik ben niet jaloers, waarom zou ik?
- Jij bent de enige die scheld.

At Gijs, love you too (K)

ok ik heb nu echt moeite met kalm blijven...het liefst wil ik je dit vertellen tijdens het laatste half uurtje sparren ( pro mma rules dusja op de grond ook op hoofd doorslaan)..aangezien dat heel lastig wordt ga ik het je gewoon vertellen.

ik had het in mijn comment alleen over wat je RPB zei..want je noemde die jongens daar minimaal 1 x homos wat ik me kan herrineren( kheb geen zin om je trieste comment op te zoeken)..in mijn boekje is dat schelden...in deze situatie is dat onnodig..dan gaat ie bij mij onder de noemer jaloezie/haat..nou **** off!!

@ sanca hahah vriend love your belief, maar het niveau is hier eng hoog..maar er is ruimte voor progressie..ik ben hoger geplaatst dan mn debuut vorig jaar..in een sterker deelnemersveld..en met ongeveer 3 onderdelen( waar ik geen*hooggooien,herculeshold* of amper*vrachtwagen* ervaring mee heb)..het is allemaal een leerschool..kben 1 jaar bezig nu...hoe leuk het allemaal lijkt ik ben nog op 0 dus moet nog veel gebeuren..ik hoop dat de mensen iig respect hebben voor het feit datk me echt mn naad uitwerk ervoor..meer hoefk nie;)

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Sterke log lift Mo. Die 130kg ging akelig hard omhoog , zit krachttechnisch toch wel meer in. Jammer van die stones ook. Eerste 3 zagen er erg explosief uit en die 4de was indd een techniek probleem. Als je de puntjes op de spreekwoordelijke "ï" weet te zetten kun je toch redelijk all round worden. Keep it up.

thnx man jaah echt jammer ..die 4e alsk gelijk besefte datk technisch te hoog zat met de grip en gelijk los liet en wee ropnieuw wassie mischien wel gelukt..maja ik was wee rop idiotenstand..en probeerde em met mn biceps ofzo par sec toch erop te krijgen ofzo..was daarna helemaal leeg.

maar you said it all round worden..daar hebk de komende tijd genoeg plezier mee haha

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Sterke wedstrijd Mo!

Jammer van die techniekfouten, maar don't worry, jij komt er wel!

thnx m8 we doen ons best...en dat "sowieso" is natuurlijk bullshit weetje zelf ook wel:cool:...de gewichten gaan niet sowieso omhoog..tis elke x weer naar en spannend:P

Je bent een beest MO! Na een jaar al een 130 log is gewoon super! Maar Jan verslaan gaat nog even duren.... Als junior maak je zeker al een grote kans.

Zozo harde wedstrijd gedraaid Mo, balen van die Stone, echt fakking frustrerend als die niet niet hoger meer wil... die log had je ook al gewoon boven je vooral-aan-de-onderkant behaarde koppie!

haha thx man..balen van de fail..maar kben er eindelijk een beetje achter hoe je moet pressen..dus kga daar komende tijd op door experimenteren..kben benieuwd wat het brengt

ok ik heb nu echt moeite met kalm blijven...het liefst wil ik je dit vertellen tijdens het laatste half uurtje sparren ( pro mma rules dusja op de grond ook op hoofd doorslaan)..aangezien dat heel lastig wordt ga ik het je gewoon vertellen.

ik had het in mijn comment alleen over wat je RPB zei..want je noemde die jongens daar minimaal 1 x homos wat ik me kan herrineren( kheb geen zin om je trieste comment op te zoeken)..in mijn boekje is dat schelden...in deze situatie is dat onnodig..dan gaat ie bij mij onder de noemer jaloezie/haat..nou **** off!!

Leuk dat je inhoudelijk ingaat op mijn post. Ook leuk dat je dreigt. Ook leuk dat deze post weer bagger slaat aangezien ik niemand voor homo heb uitgemaakt.

Je bent een beest MO! Na een jaar al een 130 log is gewoon super! Maar Jan verslaan gaat nog even duren.... Als junior maak je zeker al een grote kans.

die 130 is niet goedgekeurd he.. ff voor de duidelijkheid voordat er strax rare dingen onstaan...en achja junior is leuk..maar uiteindelijk gaat et om de big dogs...volgend jaar ist voor mij ook gewoon aansluiten haha

Jan verslaan gaat nog heel lang duren (mischien lukt et wel nooit)..maar eerlijk kheb bruutte dingen gezien op die hold..zown frits monsterlijk rare grip..marco ook..dan wil ik over Jitse niet beginnen met die kolenscheppen van em

was gewoon leuk dagje..en ook in friesland is de sfeer goed op de wedstrijd..leuk uitje wasset weer:D

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Willemke zal ook nooit meer een filmpje posten :roflol:

Afgezien van het niet echt locken en iet wat aan de stang rukken is het een goede lift.
Zeker nice gewicht gezien jouw BW en het feit dat je het beltless doet.

Tien duizend keer beter dan de homo, hernia developing, iron god disrespecting, thighride-powershrug-hitching, barbell resting on knee's for insanely quick ATP recovery, so called "deadlifts" die hier (met name bij RPB vandaan komend) gepost worden.

maak je nie druk jonge ik doe je niets..bij deze hierover KLAAR!

Ja ik weet wat ik typte, maar waar staat dat ik één of meerdere personen voor homo uitmaak. Volgens mij refereert homo hier naar iets anders....

homo deadlifts :D

waark vandaan kom voert een homo een homodeadlift uit...

Ja ik weet wat ik typte, maar waar staat dat ik één of meerdere personen voor homo uitmaak. Volgens mij refereert homo hier naar iets anders....

Van homo erectus kunnen we hier toch niet spreken:D

@Mo Vette wedstrijd gedraaid man! Met een andere scheids was die 130 misschien goedgekeurd. Hij was iig gelocked. Ik vond het ook noemenswaardig dat je die laatste tire nog flipte. Netjes kerel.

Eddine gaat door voor de wasmachine!!!!!

Hee, dat rijmt.

Cool man, ik heb trouwens vandaag homo squats gedaan ik post hem zo.

Nice, i lol'd.

Als je partial squats hebt gedaan dan klopt het idd wat je zegt.

Je rug is wel moeilijk te zien op het filmpje. Ze zakt trouwens best traag, ik weet niet of dat goed of slecht is, maar mij verhindert het altijd om sneller naar boven te gaan als ik traag ga.

En niet zoveel sushi eten dan! Hoewel je tegen dat meisje zei dat het te weinig was :roflol:

altijd leuk om als neutrale toeschouwer regelmatig van die spannende wanna-be gangstah grootspraak via internet te lezen. Toch jammer dat ze in de werkelijkheid nooit wat doen. We zouden eens een Meet moeten regelen waar iedereen elkaar te lijf kan gaan die mot hebben. ben benieuwd welke praatjesmakers dan op komen dagen. Dan kijk ik toe met zak popcorn :D

Laatst bewerkt:
Je gebruikt wat weinig hipdrive of niet? Je zit ook redelijk ver naar voren als je onderin zit. Je vorige filmpjes zijn van voren gemaakt dus is het moeilijk te zeggen of je normaal ook zo squat.

Is GekkeMo nou geband?

Laatst bewerkt:
Je rug is wel moeilijk te zien op het filmpje. Ze zakt trouwens best traag, ik weet niet of dat goed of slecht is, maar mij verhindert het altijd om sneller naar boven te gaan als ik traag ga.

En niet zoveel sushi eten dan! Hoewel je tegen dat meisje zei dat het te weinig was :roflol:

Moet sneller zakken inderdaad, maar dat is wel beetje uit angst erin geslopen.

Je gebruikt wat weinig hipdrive of niet? Je zit ook redelijk ver naar voren als je onderin zit. Je vorige filmpjes zijn van voren gemaakt dus is het moeilijk te zeggen of je normaal ook zo squat.

Is GekkeMo nou geband?

Ik weet niet, maar bij me 192,5Sq pleur ik ook beetje naar voren onderin, maar bij de 202,5 niet.

Hipdrive is volgens mij inderdaad slecht.

en Mo is in stealth mode.

Terug
Naar boven