johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat mij zelf opvalt:
- Moet minder junk eten, word weer vetter.
- Arch is slecht
- begin houding te ver voorover gebogen al?
Naja gelukkig zat me haar goed.
wat ik me afvraag willem, no offense... je bekijkt dit filmpje eerst zelf neem ik aan... heb je niet zoiets van "ke*ker als er nog iemand zo voor me staat kan ik als logo voor de mac dienen"? tuurlijk is het sterk maar je hebt de rughouding van een hoefijzer![]()
hahahaha, ik weet niet waarom maar ik moest ****ing hard lachen om deze opmerking...maar die rug bolt heel erg idd willem. beter ga je terug in gewicht waarmee je techniek perfect blijft en dan rustig aan opbouwen naar meer safe pr's
Nee joh hij moet zo door gaan. Dan hebben wij ook beeld materiaal van hoe het niet moet![]()
![]()
ben ik nou de enige die de upperback bolling best mee vind vallen? tis alleen apart dat de ronding er nog is als hij al recht op staat
My bad.
Haha, wat een r**ards zijn jullie. Ik ga ermee akkoord dat er nog een aantal puntjes zijn waarop ik moet werken als ik wil dat mijn DL technisch 100% is.
Maar om dit nu een uberlelijke lift te noemen en een voorbeeld van hoe het niet moet, is voor mij wel een brug te ver. Dat slaat helemaal nergens meer op.
En dat is ook het laatste wat erover gezegd moet worden.
Inderdaad. Zal hoogstwaarschijnlijk gewoon mijn bouw zijn dan..
http://www.youtube.com/watch?v=Pm8Fr6DJr_0
Wat mij zelf opvalt:
- Moet minder junk eten, word weer vetter.
- Arch is slecht
- begin houding te ver voorover gebogen al?
Naja gelukkig zat me haar goed.
Inderdaad. Zal hoogstwaarschijnlijk gewoon mijn bouw zijn dan..

Daar zal ik volgende keer eens aan denken, patser!Chef wij zijn geen r**ards dat ben jij al. Je heb je filmpje 10x bekeken en dan zie je nog niet dat je aan het halter rukt whaha Tjappie gaat een beetje stoer doen met een 240 deadlift whaha

Nou jongens kom op. Willem doet echt hard zijn best. Een upperback bolling is zelfs op wedstrijden een veel geziene vorm van deadliften. De bekendste toch echt nog steeds Konstantinovs. Idd vind ik de bolling wel te veel maar ik vind het geen heel lelijke lift. Ik probeer het zelf ook te verminderen en dat moet gebeuren door veel zware rows. (zie ook bv Kroczaleski). Een rechtere bovenrug vergemakkelijkt de lockout.
Probeer er aan te werken Willem en verder goed bezig met je trainingen.
jaja jullie hebben gelijk die jongen post een filmpje en krijgt tips en vervolgens zegt die nou ik doe er niets mee. Je kan ook denken ik probeer het even uit en werkt het blijf ik zo liften en werkt het niet dan niet
je hebt gelijk,alleen je manier van praten is niet leuk!
Iemand uitlachen met het aantal kg's dat hij tilt is dom.
Maar hij mag mij wel uitschelden omdat hij advies krijgt??
Maar hij mag mij wel uitschelden omdat hij advies krijgt??