AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ouwe Sherlock:D Filmpje heet ook fail.

Oh ok, maar ik dacht een fail in de zin van diep zakken en dan falen.

Dan heb ik niks gezegd.

Je zit hier toch ****ing ver boven parallel?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het is boven par, maar het lijkt hoger door cor paul ze armen, hier zie je net me kont eronder uit komen

correct me if im wrong hoor, volgens mij is dit het diepste punt en is het duidelijk niet op diepte, maar ****ing ver vind ik ook wat overdreven

Ok, ik vind het alsnog erg ver. Not hating just saying.

Mag je van mij zeggen hoor, het is duidelijk niet op diepte inderdaad.
Zal volgende keer me normale werksets ook filmen om daar de diepte te checken, dit soort lifts heb ik ook niet veel aan.

Wat mij zelf opvalt:

- Moet minder junk eten, word weer vetter.
- Arch is slecht
- begin houding te ver voorover gebogen al?

Naja gelukkig zat me haar goed.

Wat vooraf doe bij de squat om de houding tijdens de squat goed te houden: Nadat je de stang hebt opgetild uit het rack adem je diep in, druk de buik tegen de riem en duw je borst voren en trek je schouders wat naar achteren en blijf voor je uit kijken tijdens het zakken. Tijdens het zakken deze spanning vasthouden.

Misschien dat dit voor jou ook kan werken.

Laatst bewerkt:
Mss dat dat voor iedereen kan werken Frankie want zo hoort het gewoon.

jezus willem! wat een k*tlifts!

My bad.

wat ik me afvraag willem, no offense... je bekijkt dit filmpje eerst zelf neem ik aan... heb je niet zoiets van "ke*ker als er nog iemand zo voor me staat kan ik als logo voor de mac dienen"? tuurlijk is het sterk maar je hebt de rughouding van een hoefijzer:)

hahahaha, ik weet niet waarom maar ik moest ****ing hard lachen om deze opmerking :D...maar die rug bolt heel erg idd willem. beter ga je terug in gewicht waarmee je techniek perfect blijft en dan rustig aan opbouwen naar meer safe pr's

Nee joh hij moet zo door gaan. Dan hebben wij ook beeld materiaal van hoe het niet moet ;) :D

haha achja ieder z'n ding he :p

Haha, wat een r**ards zijn jullie. Ik ga ermee akkoord dat er nog een aantal puntjes zijn waarop ik moet werken als ik wil dat mijn DL technisch 100% is.
Maar om dit nu een uberlelijke lift te noemen en een voorbeeld van hoe het niet moet, is voor mij wel een brug te ver. Dat slaat helemaal nergens meer op.
En dat is ook het laatste wat erover gezegd moet worden.

ben ik nou de enige die de upperback bolling best mee vind vallen? tis alleen apart dat de ronding er nog is als hij al recht op staat

Inderdaad. Zal hoogstwaarschijnlijk gewoon mijn bouw zijn dan..

My bad.

Haha, wat een r**ards zijn jullie. Ik ga ermee akkoord dat er nog een aantal puntjes zijn waarop ik moet werken als ik wil dat mijn DL technisch 100% is.
Maar om dit nu een uberlelijke lift te noemen en een voorbeeld van hoe het niet moet, is voor mij wel een brug te ver. Dat slaat helemaal nergens meer op.
En dat is ook het laatste wat erover gezegd moet worden.

Inderdaad. Zal hoogstwaarschijnlijk gewoon mijn bouw zijn dan..

Chef wij zijn geen r**ards dat ben jij al. Je heb je filmpje 10x bekeken en dan zie je nog niet dat je aan het halter rukt whaha Tjappie gaat een beetje stoer doen met een 240 deadlift whaha

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Pm8Fr6DJr_0

Wat mij zelf opvalt:

- Moet minder junk eten, word weer vetter.
- Arch is slecht
- begin houding te ver voorover gebogen al?

Naja gelukkig zat me haar goed.

Voor je gaat zakken moet je ook zorgen dat je boven rug goed op spanning is. En omdat je onderin naar voren gaat is omdat als je start kijk je omhoog en onderin kijk je naar voren waardoor je naar voren gaat.
Probeer je gewoon tijden de hele beweging op 1 punt focussen op het plafond.

Nou jongens kom op. Willem doet echt hard zijn best. Een upperback bolling is zelfs op wedstrijden een veel geziene vorm van deadliften. De bekendste toch echt nog steeds Konstantinovs. Idd vind ik de bolling wel te veel maar ik vind het geen heel lelijke lift. Ik probeer het zelf ook te verminderen en dat moet gebeuren door veel zware rows. (zie ook bv Kroczaleski). Een rechtere bovenrug vergemakkelijkt de lockout.

Probeer er aan te werken Willem en verder goed bezig met je trainingen.

Nou jongens kom op. Willem doet echt hard zijn best. Een upperback bolling is zelfs op wedstrijden een veel geziene vorm van deadliften. De bekendste toch echt nog steeds Konstantinovs. Idd vind ik de bolling wel te veel maar ik vind het geen heel lelijke lift. Ik probeer het zelf ook te verminderen en dat moet gebeuren door veel zware rows. (zie ook bv Kroczaleski). Een rechtere bovenrug vergemakkelijkt de lockout.

Probeer er aan te werken Willem en verder goed bezig met je trainingen.

Thanks. Dat is nu constructieve kritiek waar ik iets mee ben. Ga sowieso veel zwaar blijven Rowen en die DB Rows komen er volgende cycle in.

jaja jullie hebben gelijk die jongen post een filmpje en krijgt tips en vervolgens zegt die nou ik doe er niets mee. Je kan ook denken ik probeer het even uit en werkt het blijf ik zo liften en werkt het niet dan niet

jaja jullie hebben gelijk die jongen post een filmpje en krijgt tips en vervolgens zegt die nou ik doe er niets mee. Je kan ook denken ik probeer het even uit en werkt het blijf ik zo liften en werkt het niet dan niet

je hebt gelijk,alleen je manier van praten is niet leuk!
Iemand uitlachen met het aantal kg's dat hij tilt is dom.

Terug
Naar boven