Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.481
Niks mis mee. Zijn ruggenwervel staat recht en bovenrug "bolling" is niet erg groot probleem. Heel wat anders dan dat filmpje waar al begonnen word met een bolling over de gehele rug en dan nog gaan hitchen.

Ach die dag nam ik het voorlief zijn er niet veel die 380 hebben gedeadlift op sterksteman regels. GOOGLE DAT MAAR IS.

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Ik zeg toch ook knap van die vent niets meer dan lof is een sterke lifter.

Idd.

zijn er dan regels in strongman? buiten dat je een IQ van onder de 50 nodig hebt?

• #9.483
squat is gewoon goed kwa diepte, tenzij je nu wilt beweren dat het boven parallel is...

in deze bond mag je nu eenmaal op de tippen van je tenen staan ipv op je hele voet.

stop met bonden te vergelijken, dat is sowieso verloren moeite. het gaat om de techniek en die is nagenoeg perfect op de 3 lifts. op de bench iets minder omdat hij 1 elleboog niet volledig kan locken

Stop jij dan met anderen te vertellen wat ze moeten doen;)

Laatst bewerkt:
Eindelijk een rel, nice.

Ik denk dat er niemand in NL is die meer heeft getrokken dan 380 op die sterkste man manier dus Falstyr je mag wel een beetje respect ervoor hebben.
Heb jou nog nooit gezien op een wedstrijd en op het forum wel altijd een grote mond en iedereen afkraken.
Laat eens zelf wat zien daar heb ik meer respect voor dan die mensen die hier alleen maar lopen te blaten en niks durven te laten zien ;)

ik niet, maar mijn trainer Steve Loncke wel...

wereldkampioen en europees kampioen powerliften in de -90kg. als de tips die ik hier geef heb ik van hem gekregen.

Die tip van die schoenen vind ik wel heel apart moet ik zeggen

Ik denk dat er niemand in NL is die meer heeft getrokken dan 380 op die sterkste man manier dus Falstyr je mag wel een beetje respect ervoor hebben.
Heb jou nog nooit gezien op een wedstrijd en op het forum wel altijd een grote mond en iedereen afkraken.
Laat eens zelf wat zien daar heb ik meer respect voor dan die mensen die hier alleen maar lopen te blaten en niks durven te laten zien ;)

Zat net de vorige pagina te lezen en dacht bij mijzelf: "laten we die balletjes maar gewoon hun zin geven voor het een rel wordt van welles-nietes". En dan bevestig je mijn punt door op de man te gaan spelen omdat je gewoon inhoudelijk niks meer te melden hebt. Nee daar verdien je respect mee. :D

Ik weet wat ik kan. En wat ik kan doe ik met correcte techniek en raw. Hoef niemand er van te overtuigen behalve mezelf ;)

Ach die dag nam ik het voorlief zijn er niet veel die 380 hebben gedeadlift op sterksteman regels. GOOGLE DAT MAAR IS..

Daar heb je youtube voor nodig. Ga zelf maar zoeken op Poundstone, Marius Pudzionowski, Zydrunas e.d. om te zien wie er allemaal 380+ doet op de strongman manier en op reps.

Laatst bewerkt:
als je hielen verhoogd zijn komen je knieën meer naar voor, logisch toch :)

wat vind je daar zo apart aan dan?

• #9.497
ik niet, maar mijn trainer Steve Loncke wel...

wereldkampioen en europees kampioen powerliften in de -90kg. als de tips die ik hier geef heb ik van hem gekregen.

Daar zal ik ook naar luisteren die heeft tenminste iets gepresteerd:D

• #9.499
Zat net de vorige pagina te lezen en dacht bij mijzelf: "laten we die balletjes maar gewoon hun zin geven voor het een rel wordt van welles-nietes". En dan bevestig je mijn punt door op de man te gaan spelen omdat je gewoon inhoudelijk niks meer te melden hebt. Nee daar verdien je respect mee. :D

Ik weet wat ik kan. En wat ik kan doe ik met correcte techniek en raw. Hoef niemand er van te overtuigen behalve mezelf ;)

Wist niet dat wij balletjes waren.

hij zal net hetzelfde zeggen als ik, waarschijnlijk nog "onbeleefder" :D

Terug
Naar boven