MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

zijn er dan regels in strongman? buiten dat je een IQ van onder de 50 nodig hebt?

lol, rest van je posts zijn trouwens wel goed onderbouwd moet ik zeggen

maar ergens een iq van onder de 50 voor nodig hebben heb ik nog nooit gezien, misschien om als attractie in een dierentuin te fungeren?

het is toch het film je lifts topic
niet het anti slechte techniek topic.

als je trots bent op een lift, dan post je hem hier, techniek tips zijn mooi meegenomen.
maar om hier een lift af te gaan kraken gaat imo tegen de principes van het topic in

Mensen met down syndroom hebben toch ongeveer 90? of 70?

ach ik weet het ook niet precies, maar eigenlijk moeten we deze discussie gewoon afronden met:
"Als je nog nooit in Beresteyn bent geweest moet je gewoon je muil houwe"

:D

Down is toch -70?

-70 is erwin....

ach ik weet het ook niet precies, maar eigenlijk moeten we deze discussie gewoon afronden met:
"Als je nog nooit in Beresteyn bent geweest moet je gewoon je muil houwe"

:D

Kom vechten dan, morgen 3 uur, schoolplein.
Geen wapens, geen scotoes en geen matties.

Nee, ik stamp jou kapot, stampertje!

Ok.

zegt die nadat hij video heeft gepost waar hij op kniehoogte failt :D

een 1rm met perfecte techniek is alleen mogelijk in een idealistische droomwereld (of althans dat is mijn excuus voor mijn weakass lifts met crack techniek :o)
hij heeft anders nogthans eens een video gepost waar hij wel een perfecte 1rm deed;)

Damn, serieuze discussie weer, hier!

in the left corner, former dutch strongest man competitor, jan-pieter "JP" neuteboom
in the right corner, the chubby satanist, the one and only "faalstier"

Gentlemen, i want a good, clean fight, LETS GET IT ON!

Prachtige e-battle, I like!

Degene die als eerste 400 kg deadlift krijgt van mij gelijk. Die persoon is de onbetwiste eindbaas, hoe lelijk hij en z'n lifts dan ook mogen zijn.

En wat Gijs zegt klopt ook, Wendler en Tate hebben altijd gelijk! Is ook een kwestie van eindbaas zijn.

in the left corner, former dutch strongest man competitor, jan-pieter "JP" neuteboom
in the right corner, the chubby satanist, the one and only "faalstier"

Gentlemen, i want a good, clean fight, LETS GET IT ON!

die hebben 80
gemiddelde van dbb is 70

Hmm... CP volgens mij schat je die 70 gemiddeld wel erg positief in met gasten zoals prosteenstoter e.d. die geregistreerd zijn. Misschien Bonnie Sinclair uitnodigen om het gemiddelde wat op te krikken?

Terug
Naar boven