MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Zat net de vorige pagina te lezen en dacht bij mijzelf: "laten we die balletjes maar gewoon hun zin geven voor het een rel wordt van welles-nietes". En dan bevestig je mijn punt door op de man te gaan spelen omdat je gewoon inhoudelijk niks meer te melden hebt. Nee daar verdien je respect mee. :D

Ik weet wat ik kan. En wat ik kan doe ik met correcte techniek en raw. Hoef niemand er van te overtuigen behalve mezelf ;)

Jij kraakt een 380 deadlift af en ik kraak jou af jij durft alleen maar vanachter je pc kritiek te geven maar zelf presteer je niets.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Aardig grote balletjes dan van 130 en 125 kg whaha

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.502
En ja ik wil graag het laatste woord want dit is mijn ****ing draadje LOL.

Omdat mijn trainer juist het tegen overgestelde zegt.
verhoogd hak zorgt ervoor dat je knieën meer naar voor kunnen komen. als je meer naar achter wilt zitten doe je best platte zolen aan.

daarom draagt 99% van de hamstring-squatters platte zolen.
en ja in de IPF zijn het meer quadsquatters, dat weet ik, en dan zijn oly shoes beter

verhoogd hak zorgt ervoor dat je knieën meer naar voor kunnen komen. als je meer naar achter wilt zitten doe je best platte zolen aan.

daarom draagt 99% van de hamstring-squatters platte zolen.
en ja in de IPF zijn het meer quadsquatters, dat weet ik, en dan zijn oly shoes beter

Bedankt eindelijk iemand die was nuttigs heeft gezegd over mijn filmpje top man bedankt.

Ik ga het van de week proberen.

Jij kraakt een 380 deadlift af en ik kraak jou af jij durft alleen maar vanachter je pc kritiek te geven maar zelf presteer je niets.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Aardig grote balletjes dan van 130 en 125 kg whaha

Mijn eerste punt was met betrekking dat techniek falen acceptabel is bij een "echte 1rm". Mijn punt is dat het niet acceptabel is. Jij en die andere baviaan gaan dan randzaken er bij halen die niks te maken hebben met de discussie om iets recht proberen te lullen wat krom is. Vervolgens hebben jullie inhoudelijk niks meer te melden en gaan op de man spelen. Als dat het resultaat is van sterk zijn dan ben ik liever zwak dan dom.

Kritiek geven doe ik ook als iemand voor me neus staat hoor. Al vaak genoeg gedaan, maar als jij niet aanwezig bent bij die work-outs kan ik niks aan doen.

Laatst bewerkt:
  • #9.507
Nee vriend wij weten dat dit soort discussies op het internet kinderachtig zijn. Net zo kinderachtig als je laatste post. (Falstyr)

En ja je bent stoer.

Laatst bewerkt:
Ok jij ben zo goed Falstyr en zo knap whaha
Tot op de volgende wedstrijd zou graag een wedstrijd doen waar jij ook aan mee doet. Jij met je perfecte techniek en ik met mijn bavianen techniek whaha nou ik weet de eindstand al.
Blijf jij nou maar lekker achter je pc zitten frikandellen eten en mensen afkraken whahaha want jij ben zo goed.

Prima ontspanning dit, tijdens het leren van m'n tentamens:p.

Mooi gehuil als je dezelfde reactie krijgt op je eigen persoonlijke aanvallen. Bevestigen alleen maar naar mij toe wat voor balletjes jullie zijn. Maar 1 ding zien we wel hetzelfde. Dit soort discussies zijn kinderachtig. Dus jullie mogen het laatste woord hebben om jezelf in op te hemelen :)

• #9.511
Dank u.

Beetje jammer dat hier altijd op deze manier "gediscussieerd" moet worden... Argumenten versus persoonlijke aanvallen..

• #9.513
Ik heb geen zin om er weer over te beginnen niet zo over het net.

Kan het niet laten.

Laatst bewerkt:
Ik denk eens even zien waar deze slappe lulkoek nu allemaal over gaat,heb even naar dat filmpje gezien van die 380 Dl en ach de houding zou beter kunnen bij de start maarja het is natuurlijk wel een aardig gewicht wat hier los getrokken moet worden...
En dan kunnen er wel een paar moeilijk doen maar dan ben ik vrij makkelijk en zeg dan kom maar langs en doe het even voor dan...
Iedereen moet voorzich zelf weten hoe die lift het is je eigen rug die het moet torsen...
En 380 vind ik een zeer puike prestatie...
En wat die schoenen betreft is ook afhankelijk hoe lenig je bent in je hamstrings en achillespezen ben je daar vrij stijf in neem je een schoen met een hakje en anders een ligt aflopende zool die plat is...

• #9.515
Jim Wendler ook al zn baviaan,

I've talked about this quite a bit and have asked a lot of different people the same question; if you're doing a rep max, whether it be for 10 reps or 1 rep, things might end up getting a little ugly. Now this doesn't give you license to lift with poor form or to forget about some simple technique cues that are essential, but please don't think that things are going to be picture-perfect throughout the set.

For example, if you're going for a true 5RM, there's a good chance your fifth rep is going to be a little rough and might not be perfect. That's what it takes to dig down and muscle some weights up.

Now I can already hear the histrionic wailings of the Weak Point Brigade that will challenge me on this point, so let me be clear: I think good form is a great idea. But these are the same people who will tell you to arch your lower back when you deadlift, which is great advice when you're showing your 60-something year-old mom how to pick up a potted plant; the reality is that no one that pulls big weights with a conventional stance has a perfect low back arch. So I'm not sure what they're selling you, but I can assure you that you if you left it out in the sun for a few hours you could fertilize the lawn with it.

I just see too many people that ask me (and many others on forums) to evaluate their form during a rep max. This is like evaluating my critical thinking process when I've got Sniffer's Row seats at the Canadian "Ballet." There's a time and place for everything, and during a rep max of any kind is not it.

The problem with this kind of technique micromanagement is that people wind up getting too scared to go up against a big weight for fear that their form might not be textbook perfect and then, when they come up on their toes a bit or their head dips down, the Weak Point Brigade emerges and starts evaluating, nit picking, and worst of all, offering advice.

So in conclusion, lift like Conan: lift for Crom. Crush your limitations, see them driven before you, and hear the lamentation of the Weak Point Brigade!

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Vond ik wel toepasselijk en zo denk ik er ook wel een beetje over.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Ik denk eens even zien waar deze slappe lulkoek nu allemaal over gaat,heb even naar dat filmpje gezien van die 380 Dl en ach de houding zou beter kunnen bij de start maarja het is natuurlijk wel een aardig gewicht wat hier los getrokken moet worden...
En dan kunnen er wel een paar moeilijk doen maar dan ben ik vrij makkelijk en zeg dan kom maar langs en doe het even voor dan...
Iedereen moet voorzich zelf weten hoe die lift het is je eigen rug die het moet torsen...
En 380 vind ik een zeer puike prestatie...
En wat die schoenen betreft is ook afhankelijk hoe lenig je bent in je hamstrings en achillespezen ben je daar vrij stijf in neem je een schoen met een hakje en anders een ligt aflopende zool die plat is...

Op geen enkel moment wil ik die techniek goed praten. Maar ik snap wat je bedoelt.

Laatst bewerkt:
Mooi gehuil als je dezelfde reactie krijgt op je eigen persoonlijke aanvallen. Bevestigen alleen maar naar mij toe wat voor balletjes jullie zijn. Maar 1 ding zien we wel hetzelfde. Dit soort discussies zijn kinderachtig. Dus jullie mogen het laatste woord hebben om jezelf in op te hemelen :)

Bedankt :D

Maar wel op diepte ;) dus een goede beurt

Nou ja slecht slecht vind ik zelf die 2e set niet. Ik ben benieuwd hou jou techniek eruit ziet als je 2x2 met 10kg onder je max doet ;)
Is daar een filmpje van?

Allereerst ff zeggen dat zeker niet te bedoeling was om te bashen. 300+ deads heb ik sowieso respect voor. Maar je plaatst een filmpje dus ik veronderstel dat je respons verwacht.

Op diepte = geldige beurt idd.

Zal binnenkort nog wel eens een ME squatfilmpje maken, is lang geleden. Maar techniek is prioritair. Ben ervan overtuigt dat mijn 120 squats er hetzelfde uitzien als 180 (met het nodige verschil in speed uiteraard)

Hier n ouwe

Laatst bewerkt:
zijn er dan regels in strongman? buiten dat je een IQ van onder de 50 nodig hebt?

Jammer man ik vond namelijk tot hier wel dat je nog zinnige dingen zei. De tips voor Wesley leken mij goede.

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Jim Wendler ook al zn baviaan,

I've talked about this quite a bit and have asked a lot of different people the same question; if you're doing a rep max, whether it be for 10 reps or 1 rep, things might end up getting a little ugly. Now this doesn't give you license to lift with poor form or to forget about some simple technique cues that are essential, but please don't think that things are going to be picture-perfect throughout the set.

For example, if you're going for a true 5RM, there's a good chance your fifth rep is going to be a little rough and might not be perfect. That's what it takes to dig down and muscle some weights up.

Now I can already hear the histrionic wailings of the Weak Point Brigade that will challenge me on this point, so let me be clear: I think good form is a great idea. But these are the same people who will tell you to arch your lower back when you deadlift, which is great advice when you're showing your 60-something year-old mom how to pick up a potted plant; the reality is that no one that pulls big weights with a conventional stance has a perfect low back arch. So I'm not sure what they're selling you, but I can assure you that you if you left it out in the sun for a few hours you could fertilize the lawn with it.

I just see too many people that ask me (and many others on forums) to evaluate their form during a rep max. This is like evaluating my critical thinking process when I've got Sniffer's Row seats at the Canadian "Ballet." There's a time and place for everything, and during a rep max of any kind is not it.

The problem with this kind of technique micromanagement is that people wind up getting too scared to go up against a big weight for fear that their form might not be textbook perfect and then, when they come up on their toes a bit or their head dips down, the Weak Point Brigade emerges and starts evaluating, nit picking, and worst of all, offering advice.

So in conclusion, lift like Conan: lift for Crom. Crush your limitations, see them driven before you, and hear the lamentation of the Weak Point Brigade!

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Vond ik wel toepasselijk en zo denk ik er ook wel een beetje over.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Op geen enkel moment wil ik die techniek goed praten. Maar ik snap wat je bedoelt.

Precies. Wendler en Tate hebben altijd gelijk.

was dit alles al?
stelletje watjes :windup:

• #9.520
Zo is dat maar net.

Terug
Naar boven