AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Mooiste vind ik altijd mensen die kritiek op anderen.
Terwijl ze zelf vanwege ''trainingsfouten'' een hernia krijgen whuahahahaha

Mooiste vind ik altijd mensen die kritiek op anderen.
Terwijl ze zelf vanwege ''trainingsfouten'' een hernia krijgen whuahahahaha

Mensen met ervaring die anderen proberen te waarschuwen voordat het bij hen ook te laat is. Ja altijd grappig. Maar goed een intelligente opmerking op DBB verwachten is vaak te veel gevraagd.:rolleyes:

:roflol: Mensen die kritiek hebben worden hier ook altijd geflamed.
Dat is jammer.
Er zijn ook mensen die wel verstand van zaken hebben maar zelf niet de genetics hebben om de absolute top te bereiken.
Komt zo vaak voor in de sport.
Guus Hiddink bijvoorbeeld, of Jac Orie beide topcoaches in hun vakgebied maar zijn zelf niet de besten geweest in hun sport.

Nu wordt op internet vaak dingen gezegd die verkeerd overkomen.
Daarnaast kunnen de meesten ook niet tegen kritiek.

Internet is gewoon niet het meeste ideale communicatiemiddel.
Lichaamstaal is ****ing belangrijk bij elk gesprek.

Beetje hetzelfde als in de auto. Gebrek aan lichaamstaal verdoet ons hele communicatiesysteem en verandert ons in primitievelingen zoals hierboven maar al te duidelijk te zien is.

In het echt breng je kritiek vaak ook met een meer of mindere mate van onderdanige lichaamstaal, tenzij je een ****ing guru bent, en dat zorgt ervoor dat de bekritiseerde partij het kritiek beter ontvangt omdat er geen agressie achter zit.

Laatst bewerkt:
idd daarom ben ik tegen boerka's ze staan de algemene lichamelijk communicatie in de weg!

Lichaamstaal is ****ing belangrijk bij elk gesprek.

Beetje hetzelfde als in de auto. Gebrek aan lichaamstaal verdoet ons hele communicatiesysteem en verandert ons in primitievelingen zoals hierboven maar al te duidelijk te zien is.

In het echt breng je kritiek vaak ook met een meer of mindere mate van onderdanige lichaamstaal, tenzij je een ****ing guru bent, en dat zorgt ervoor dat de bekritiseerde partij het kritiek beter ontvangt omdat er geen agressie achter zit.

100pts voor Tjok,dit dekt precies de lading.
Beter dus voortaan kritiek opnemen met een filmpje!

idd daarom ben ik tegen boerka's ze staan de algemene lichamelijk communicatie in de weg!
Je bent tegen boerka's om geen enkele reden maar volgt graag de anti-boerkahorde zodat je het gevoel hebt bij een grotere stam te horen die jou sociale en fysieke zekerheid geeft. Niet ****ing drogredens geven sjors!!11211

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.549
:roflol: Mensen die kritiek hebben worden hier ook altijd geflamed.
Dat is jammer.
Er zijn ook mensen die wel verstand van zaken hebben maar zelf niet de genetics hebben om de absolute top te bereiken.
Komt zo vaak voor in de sport.
Guus Hiddink bijvoorbeeld, of Jac Orie beide topcoaches in hun vakgebied maar zijn zelf niet de besten geweest in hun sport.

Nu wordt op internet vaak dingen gezegd die verkeerd overkomen.
Daarnaast kunnen de meesten ook niet tegen kritiek.

De beste coaches zijn meestal altijd gasten die net niet de top hebben bereikt maar wel ****ing hard geprobeerd hebben daar te komen.

Dit heeft allemaal helemaal niks meer met het originele topic te maken maar goed.

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

.

Dat lijkt me duidelijk.

Als je geen kritiek kunt hebben, welke vorm dan ook, moet je geen filmpjes op een forum posten.
Gezien de anoniemiteit op fora moet je zelf altijd kritisch blijven op de ontvangen kritiek.
Als degene die de kritiek levert zichzelf schuldig maakt aan hetzelfde, of andere (gerelateerde) dingen zelf niet goed doet, doet dat niets af aan de kritiek op jou.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.551
Denk dat die anoniemiteit wel meevalt hier.

Je bent tegen boerka's om geen enkele reden maar volgt graag de anti-boerkahorde zodat je het gevoel hebt bij een grotere stam te horen die jou sociale en fysieke zekerheid geeft. Niet ****ing drogredens geven sjors!!11211

Ik beaam wat jij zegt, met als voorbeeld een maatschappelijke kwestie die hot is. Als jij dit een drogreden vind, dan is jouw speech ook gebaseerd op een drogrede, waarbij je je bij een grotere groep wilt aansluiten.

Ik constateer een feit Sjors, jij lult maar wat!!

Is het dragen van een boerka dan niet net zo belemmerend om iemands gezicht te kunnen "lezen" als het posten via een forum?

Nog een drogreden, verkeerde vergelijking :roflol:

wat een gay gezeik hier zeg :D

Een medium met een kledingstuk vergelijken........
Een stinkdier uit het bos is ook anoniem?

Terug
Naar boven