- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
het is een vraag dus dan geldt dat niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

het komt er gewoon op neer dat iedereen Fawaz wil zijn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik wil Erwin echt graag opgeven voor de grappigste karakter op dbbhet komt er gewoon op neer dat iedereen Fawaz wil zijn

ik wil Tjok ook wel dekken met een lading, mag dat?

heeft een glijbaan normaal gezien geen holle baan?het komt er gewoon op neer dat iedereen Fawaz wil zijn

het was dan ook iets dat je niet serieus moest nemenJammer man ik vond namelijk tot hier wel dat je nog zinnige dingen zei. De tips voor Wesley leken mij goede.

het was dan ook iets dat je niet serieus moest nemen
had het misschien beter niet gezegd, mijn excuses!
brengt weer een beetje lol in dit hatelijke topic 
jup, met hak komen mijn knieën veel sneller naar voor. met platte zolen geen last vanff wat anders: ervaar jij dat zelf ook dat je met platte zolen beter achteruit kan zitten? mbt die discussie over schoenen bij squats....

quotewaardig![]()
Vind overigens met mijn bescheiden mening dat als je hier een filmpje post, je kritiek kan verwachten. Ook als je geen kritiek wilt (of kan) krijgen alleen erg blij bent met je pr.
Soms is die kritiek gegrond en soms niet maar om de kritiek van een welwillend persoon af te wijzen omdat die persoon niet meer lift vind ik een pauperargument.
En dat stukje van Wendler kun je natuurlijk op meerdere manieren interpreteren. Dat stuk is geschreven voor de personen die nooit boven hun 70% komen. Niet dat het "oké" is om je spine uit het dak te deadliften.