Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Beetje kortzichtig...het gaat om het feit dat je door zowel het kleding stuk alswel het medium vrij anoniem kunt communiceren en dat beide obstakels een deel van het menselijk communiceren blokkeerd.
Jammer dat je dat zelf niet in zag....

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

btw ik ga is ff schijten ltrs:P

het komt er gewoon op neer dat iedereen Fawaz wil zijn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb jij geen baan ofzo?

:roflol: Die is echt weer geweldig. :D

het komt er gewoon op neer dat iedereen Fawaz wil zijn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

quotewaardig :roflol:

Vind overigens met mijn bescheiden mening dat als je hier een filmpje post, je kritiek kan verwachten. Ook als je geen kritiek wilt (of kan) krijgen alleen erg blij bent met je pr.

Soms is die kritiek gegrond en soms niet maar om de kritiek van een welwillend persoon af te wijzen omdat die persoon niet meer lift vind ik een pauperargument.

En dat stukje van Wendler kun je natuurlijk op meerdere manieren interpreteren. Dat stuk is geschreven voor de personen die nooit boven hun 70% komen. Niet dat het "oké" is om je spine uit het dak te deadliften.

hahahaha e-warrior is een held sowieso! starter for dbb president :D

het was dan ook iets dat je niet serieus moest nemen ;)

had het misschien beter niet gezegd, mijn excuses!

ff wat anders: ervaar jij dat zelf ook dat je met platte zolen beter achteruit kan zitten? mbt die discussie over schoenen bij squats....

ff wat anders: ervaar jij dat zelf ook dat je met platte zolen beter achteruit kan zitten? mbt die discussie over schoenen bij squats....
jup, met hak komen mijn knieën veel sneller naar voor. met platte zolen geen last van :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.578
:roflol: brengt weer een beetje lol in dit hatelijke topic :p

Is helemaal nooit een hatelijk topic geweest en zo heb ik hem ook niet opgestart 3 jaar geleden.

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

quotewaardig :roflol:

Vind overigens met mijn bescheiden mening dat als je hier een filmpje post, je kritiek kan verwachten. Ook als je geen kritiek wilt (of kan) krijgen alleen erg blij bent met je pr.

Soms is die kritiek gegrond en soms niet maar om de kritiek van een welwillend persoon af te wijzen omdat die persoon niet meer lift vind ik een pauperargument.

En dat stukje van Wendler kun je natuurlijk op meerdere manieren interpreteren. Dat stuk is geschreven voor de personen die nooit boven hun 70% komen. Niet dat het "oké" is om je spine uit het dak te deadliften.

Ik weet niet wat jij nu allemaal aan het aanhalen bent maar het heeft niks meer te maken over het onderwerp waar ik het had met (3ggr3 en Falstyr).

laat die e-heroes toch JP :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.580
Ja man.

Terug
Naar boven