AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

goedzo mike zo willen we ze zien

Niceness mike, maar wel bewonderingswaardig hoeveel verschil er tussen een goeie en niet goede lift kan zitten

gelukkig dat ik jullie weer een goed beeld geef :P
maar heeft iemand nog tips om die lockout een insane speed te geven?

bepaalde methodes die bij jullie hebben gewerkt. sets reps, bands chains?
heb nog niet de beschikking over bands en chains maar bads haal ik in ieder geval wel soon

Lockout verbeteren? Stoppen met hitchen.... (kk die was too easy)

ik denk dat het ook zeker met de techniek te maken heeft. kan het niet goed zien van deze hoek. maar probeer snel die heup er in te gooien, als je die heup naar voren gooit krijg je versnelling.

Zelfde als bij mij probably, omdat je uit je rug trekt en je kont heel snel al omhoog hebt.

ja alleen mijn 1rms waren hitched.
deze lift is niet hitched. zie je hem dan niet duidelijk erg langzaam worden vanaf de knie

ik heb zojuist je squat filmpje gezien op yt die gene met suit aan. Maar let op je techniek! Jouw rechter been beweegt naar binnen toe tijdens het zakken en stijgen, nogal blessure gevoelig voor je knie.

DL ziet er netjes uit.

ik heb zojuist je squat filmpje gezien op yt die gene met suit aan. Maar let op je techniek! Jouw rechter been beweegt naar binnen toe tijdens het zakken en stijgen, nogal blessure gevoelig voor je knie.

DL ziet er netjes uit.

ja klopt, was 1e keer suit. en de suit dwong mij in die positie.
heb tip van pjotr gekregen om gewoon te zakken tot zover het kan, dit was dus geforceerd diep zakken.
komende keer gewoon totdat het gaat met goede houding, dan maar niet op diepte

Powercleans werken ziekelijk goed voor lockout, anders band werk.

chains = de ultimate chiller

goede tip, kun jij geen chains fixen voor een betaalbare prijs dan?

ben bang van niet... men pa doet nu al lastig over 2 hoofdkettingen die ik wil hebben voor chain suspended gm's enzo. de bek van de tang die we vorige keer gebruikt hadden was daarna kapot (ding van paar 100 euro) :o

Niet geloven wat Tjok zegt, hij is manisch. Tegen mij zei die dat hij 111 woog :roflol:

It's not funny coz it's true.

was die meet nou in gear of is dat gewoon een singlet?

ben niet zo thuis in die pakjes holm :P

(zag alleen een zwart ding bij het benchen, had een andere kunnen zijn dan bij het squatten maar ook zwart)

Laatst bewerkt:
bij benchen heeft ie geen shirt aan, bij squat zou kunnen ma denk gewoon singlet.

Terug
Naar boven