- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.youtube.com/watch?v=SAKbIdaPZ8o
Geen max, maar wel blij met de speed/form. 200 kg fullsquat voor t einde van t jaar!
perfect misschien niet, maar ook niet slechtGoeie squat en aardig dicht tegen 1rm volgens mij. Helemaal perfecte techniek? Nee lijkt er niet op. Maar ****ing goed genoeg om de lift te maken. Goed gedaan!

staan even ver hoor, en zelfs als ze niet helemaal gelijk stonden, who caresHet lijkt wel alsof je rechtervoet iets meer naar voren staat als de linker ?
Verder wel erg sterk
?ik sta open voor krities, dus als je verbeterpunten ziet hoor ik ze graagVoor mij is er helemaal niks mis mee. Je maakt de lift. Ik ga hier niet zitten zeiken over een paar onvolkomen heden bij een lift zo dicht tegen je max. Daar is bij iedereen altijd wel wat op aan te merken als ze zo zwaar gaan.
!Ik ga hier niet zitten zeiken over een paar onvolkomen heden bij een lift zo dicht tegen je max. Daar is bij iedereen altijd wel wat op aan te merken als ze zo zwaar gaan.
Boys waarom fullquats? Een squat is toch een squat?