MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

zo dat zijn goed diepe squats frank!

Impressive Frenkpie.

nette vorm ook frank. en je armen groeien als kool gijs

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.604
Boys waarom fullquats? Een squat is toch een squat?

Everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a p*ssy, save the kittens. Squat deep.

• #9.606
Ok denk dat ik hem snap.

Wat falstyr zegt. Je verliest ook het nut van het rack zo. De techniek en de snelheid zijn heel netjes. Ga zo door !

• #9.610
Goeie squat en aardig dicht tegen 1rm volgens mij. Helemaal perfecte techniek:rolleyes:? Nee lijkt er niet op. Maar ****ing goed genoeg om de lift te maken. Goed gedaan!

Het lijkt wel alsof je rechtervoet iets meer naar voren staat als de linker ?
Verder wel erg sterk

Goeie squat en aardig dicht tegen 1rm volgens mij. Helemaal perfecte techniek:rolleyes:? Nee lijkt er niet op. Maar ****ing goed genoeg om de lift te maken. Goed gedaan!
perfect misschien niet, maar ook niet slecht ;)
wat is er dan mis aan volgens jou?

Het lijkt wel alsof je rechtervoet iets meer naar voren staat als de linker ?
Verder wel erg sterk
staan even ver hoor, en zelfs als ze niet helemaal gelijk stonden, who cares :p?

• #9.613
Voor mij is er helemaal niks mis mee. Je maakt de lift. Ik ga hier niet zitten zeiken over een paar onvolkomen heden bij een lift zo dicht tegen je max. Daar is bij iedereen altijd wel wat op aan te merken als ze zo zwaar gaan.

Voor mij is er helemaal niks mis mee. Je maakt de lift. Ik ga hier niet zitten zeiken over een paar onvolkomen heden bij een lift zo dicht tegen je max. Daar is bij iedereen altijd wel wat op aan te merken als ze zo zwaar gaan.
ik sta open voor krities, dus als je verbeterpunten ziet hoor ik ze graag ;)!

Laatst bewerkt:
één keer deze discussie is wel voldoende lijkt me :p

Moet altij lachen als ik je zie benchen Gerre :roflol:

Terug
Naar boven