Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

wel epic speed dan nog, verre van een 1rm zo te zien

ja viel mij ook op

Is gewoon in singlet jongens. Is mijn eerste PL-meet geweest. Ik ga proberen zolang mogelijk raw te liften, aangezien een suit me niet meteen aanspreekt.

Zag er goed uit man en makkelijk je hoofd kwam alleen van de bank en bij sommige bonden word de beurt dan afgekeurd. Is wel een puntje wat je in de gaten moet houden.

ook staan zijn voeten niet zoals het mag bij de ipf.

Not this shit again

Kan iedereen lid worden van die BPL? Meer info graag. Gerre?

Nette lifts man.

Mooi geupload door Aarsneger zie ik:roflol:

Nette lifts, Herve!

ja oke ik zij toch ook bij de IPF ;)

gelijk heb je het was geen wedstrijd bij een bond het was een PL meet duss regels gelden daar niet. en zijn nette lifts!

Het was een wedstrijd volgens de WPC regels, daar hoeft je hoofd niet persee tijdens de lift op de bank te liggen of je voeten volledig plat op de grond.

Zag er goed uit man en makkelijk je hoofd kwam alleen van de bank en bij sommige bonden word de beurt dan afgekeurd. Is wel een puntje wat je in de gaten moet houden.

Is toch wel raar dat er zoveel verschil inzit per bond.
Regels als borst of buik raken, voeten plat of niet, hoofd wel ofniet op de bank.
Terwijl bij WR pogingen (o.a Scott Mendelson Ryan Kennely) bij de IPF ze daar niet al te moeilijk over doen:rolleyes:

Nette lifts man. Coole 70s looks hebben je maten overigens.

was volgens WPC regels, daar mag dat wel :)

ook staan zijn voeten niet zoals het mag bij de ipf.
mag bij WPC wel

inderdaad :D

Kan iedereen lid worden van die BPL? Meer info graag. Gerre?
Tuurlijk kan dat, contacteer mij maar via PM ;)

Youri heeft wat weg van één van de beegee's en wauter komt nog uit de viking tijd. Soort van gemengd tijdperk :D.

140kg paused benchpress:
http://www.youtube.com/watch?v=dKfocswnss0

1. Heeft iemand tips qua verbetering van de techniek
2. Wanneer ik meer arch dan nu krijg ik vrijwel meteen kramp in mijn onderrug, heeft iemand dit ook al eens gehad en hoe ben je dit tegen gegaan?

sterke bench,duidelijke pauze ook!
Die arch zul je wss gewoon vaker moeten doen.Moet wennen!

Terug
Naar boven