Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

mooie bench...touch and go. geen paused.

Mag je bij PL Holland de buik touchen?

iig mooi sterk

falstyr.... ketter.... weet je wel wie dat is?

Het paused gedeelte mag wat mij betreft ook iets duidelijker maar zeker die 1e was prima. De 2e lijkt de bar nergens echt stil te liggen maar zakt ie nog wat alvorens te pressen. Verdomd sterk van de tsaarina.

Nette bench!
+ Op het filmpje van zijn (vorige) wedstrijd zie je dat er geen langere pauze nodig is voor een goedgekeurde lift.

Tuurlijk is het sterk.
Maar ik denk toch iedere rep een neergaande beweging te zien voor hij hem uitdrukt.
Ik denk dat je op een NPB wedstrijd je op glad ijs begeeft als je zo zou drukken.
Maar dat boeit niet zo, dit is in een training.
Ook het in tweede instantie zo enorm aanspannen van je bilspieren vind ik een linke beweging die er best eens voor zou kunnen zorgen dat twee scheidsrechters denken dat je los kwam van de bank en je beurt afkeuren.
Beter zet je jezelf maximaal onder spanning aan het begin van je beurt en hou je die spanning vast.
Ik heb het gevoel dat mensen de laatste tijd elkaar wijs hebben gemaakt dat je op die manier je "leg-drive" moet aanwenden, maar het is volgens mij vragen om een afgekeurde beurt.
Maar nogmaals: dit is gewoon trainen en flink sterk natuurlijk. :thumb:

Mooie pause bench erg sterk. Er zit een stilstand in van een seconde :D

goeie bench leeman!

Invisible spotters!

fake plates!

ik ben nu ook wel nieuwsgierig? zal wel iets met de setup te maken hebben??

Tjok doelt uiteraard op het 'rukken' aan de bar...

ooooooooooooooooooooh "The Frank-Wank"

thnx voor de karmaberichtjes met uitleg broeders... ik kwam er zelf even niet op

Terug
Naar boven