wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Idd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie lifts. Bij bench zou ik je wel aanraden om de barbell wat lager te laten leggen, ligt nogal hoog en gaat wat ten koste van archen imo?
.dat zou men toch moeten weten vind ik voor je aan een PL wedstrijd begint.het is geen strongman.****ing mooie lifts man.
Hoor ik trouwens voor het eerst dat je de barbell bij het deadliften niet mag laten vallen ook al is hij gelocked?
dat zou men toch moeten weten vind ik voor je aan een PL wedstrijd begint.het is geen strongman.
dat zou men toch moeten weten vind ik voor je aan een PL wedstrijd begint.het is geen strongman.

was ook niet echt op jou persoonlijk bedoeld ook hoor,ik spreek gewoon in het algemeenIk deed niet mee hoor
Kan me voorstellen dat als je het voor de eerste keer doet en je zet een pr dat je dat misschien even vergeet. Maargoed.
.Jij verliest onderin wel erg veel spanning zeg! Dacht ff dat je door ging zakken. Pretty buff!!
.Netjes! Klote dat je de stang ff terug moest leggen omdat de schijven verschoven waren. Mag toch niet gebeuren zou je zeggen.