XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Mooie lifts. Bij bench zou ik je wel aanraden om de barbell wat lager te laten leggen, ligt nogal hoog en gaat wat ten koste van archen imo?

Snap je post nu pas. Hij was niet te hoog hoor, had nog genoeg spanning en op het filmpje zie je dat mijn arch hetzelfde blijft.

hij bedoelt niet dat je arch daadwerkelijk ''minder'' word. met een arch breng je je borst omhoog. als je je borst omhoog haalt maar de bar op een lager punt van je borst(richting je keel) neer legt. het punt dat dus niet echt verandert d.m.v. de arch. je arch geen zin heeft. tenminste, ik denk dat die dit bedoelt ?
maar ik vind het raar want je legt hem juist mooi neer.

M'n deadliftbeurtjes:

http://www.youtube.com/watch?v=23Swsokgce8

de mov naar avi converter hield kennelijk geen rekening met het feit dat het rechtopstaand gefilmd was (of ik deed iets verkeerd)
Dus nu lijk ik wat buffer dan ik feitelijk ben:p.

Laatst bewerkt:
@Jopthelis: Die ref duwt echt lelijk dat fl**ker bordje in je gezicht wanneer je de barbell "dropt", dat zou me echt pissig maken :D. Good lifting btw, squat en deadlift zien er solid doorgeduwd uit. RAW vind ik ook altijd leuker

250 speed dead ! sterke shit Chris

****ing mooie lifts man.

Hoor ik trouwens voor het eerst dat je de barbell bij het deadliften niet mag laten vallen ook al is hij gelocked?
dat zou men toch moeten weten vind ik voor je aan een PL wedstrijd begint.het is geen strongman.

de 1e x werd er nog nie zo moeilijk gedaan over het laten vallen. mja als het dan gezegd word en je doet het weer.. of een ander dan snap je wel dat het niet kan. er werd gister (zoals altijd op de beginners wedstrijd) niet heel streng gescheidst duss.

Viel wel mee. Als je met de barbell naar beneden ging liet je het niet vallen. Ook al kwam die nog aardig hard neer. Jophelis liet het hem gewoon overduidelijk vallen en werd afgekeurd. Qua striktheid kreeg ik ook commentaar dat me duim niet om de stang was bij het squaten. Dus ze waren er wel mee bezig. Ze waren wel milder als je een keer de stang al terug legde voor het Rack signaal gegeven was.

Boeien, Niels is ****ing buff!!!!!

Tja, als iedereen die bar laat vallen, dan liggen de gewichten op het einde een cm lager en is het moeilijker voor degene die als laatste aan de beurt moet. Zou niet eerlijk zijn he!

Jij verliest onderin wel erg veel spanning zeg! Dacht ff dat je door ging zakken. Pretty buff!!

dat was denk ik ook de bedoeling Tjok..

Begrijp ik goed dat een 'duimloze' grip niet is toegestaan bij squats?

Netjes! Klote dat je de stang ff terug moest leggen omdat de schijven verschoven waren. Mag toch niet gebeuren zou je zeggen.

Jij verliest onderin wel erg veel spanning zeg! Dacht ff dat je door ging zakken. Pretty buff!!

Thanks, probeerde die vering van die wraps te benutten, weet niet of het de juiste manier is, maar het was wel de bedoeling iig.

dat was denk ik ook de bedoeling Tjok..

Jep:p.

Netjes! Klote dat je de stang ff terug moest leggen omdat de schijven verschoven waren. Mag toch niet gebeuren zou je zeggen.

Thanks, ja dat was wel vervelend ja, maar gelukkig kon ik me weer concentreren.

Terug
Naar boven