Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

damn, dat leek ook hard mis te gaan maar je ging nog easy omhoog Chris..persoonlijk vind ik het fijner om met meer controle te zakken, maar goed.. if this works for you, it works for you!

Die bounce valt relatief gezien mee, het is wel goed dat je iig je knieen naar buiten houd :)

Hier ben ik wel benieuwd naar.

je moet de duim om de stang heen doen
of
de duim moet bovenlangs naast de andere vingers zich bevinden

ik had de duim gewoon horizontaal tegen onderkant de stang aan wat niet mocht. Had iets te maken met het gemak voor de spotters of iets.

Laatst bewerkt:
ik wou al zeggen van volgens mij mag dit gewoon. Pardeep doet dit ook in training. dus ik denk ook in wedstrijd.

damn mooie lifts!

net man. die 205 was nog easy man. ook je techniek bij de 275 blijft netjes.

Dam geen sticking point bij 205 sq ;)

Haha ja achteraf gezien kon er wel wat bij maar dat komt volgende keer wel.

damn, dat leek ook hard mis te gaan maar je ging nog easy omhoog Chris..persoonlijk vind ik het fijner om met meer controle te zakken, maar goed.. if this works for you, it works for you!

Ik ben benieuwd wat jij doet als ik de wraps even op oorlogssterkte aanbindt bij je. Je zult in ieder geval harder moeten zakken wil je op diepte komen. Wanna try?

oorlogssterkte xD

Chreiz loopt nu nog te zeuren dat hij geen gevoel in zijn benen heeft. Dat laat toch wel zien hoe strak die krengen aangetrokken kunnen worden door pro-wrappers :P

strak aantrekken kan ''iedereen'', goed banderen daarin tegen is een hele kunst.

M'n benen zijn nu nog blauw, geen grap. (weke beentjes:p)

haha da verbaast me niks, ik had de 28ste wedstrijd. werd gebandeerd door floris v melis. de week daarna op zaterdag bij de training bij papendal had ik nog steeds striemen in mu knie holtes.

Damn Ziyed, i'm impressed ! echt mooie techniek ook overal bij:thumbs: gebruik jij trouwens gewichthef schoenen bij het squaten ?

greetos

die deads :eek:

Terug
Naar boven