AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

heet jij echt hakan bruinsma?

goeie dumbbell lockouts.

My thoughts exactly!

1e filmpje is wel netjes

ROM valt toch nog goed mee, vind ik (op het eerste filmpje, tweede niet gezien).

ROM valt toch nog goed mee, vind ik (op het eerste filmpje, tweede niet gezien).

njah, full rom is de way to go lijkt me... vanuit pl perspectief omdat je ze dan zou moeten doen met de gedachte je start off te verbeteren, vanuit bb perspectief omdat daar full rom altijd het meeste oplevert right (qua massa bouwen)? maar goed, waar hebben we het over... db presses. lekker belangrijk eigenlijk...

iemand nog een deadlift gefilmd ofzo?

Laatst bewerkt:
njah, full rom is de way to go lijkt me... vanuit pl perspectief omdat je ze dan zou moeten doen met de gedachte je start off te verbeteren, vanuit bb perspectief omdat daar full rom altijd het meeste oplevert right (qua massa bouwen)? maar goed, waar hebben we het over... db presses. lekker belangrijk eigenlijk...

iemand nog een deadlift gefilmd ofzo?

Hehehe +1! :D
Meneer komt even uitsloven met z'n presses lol...:rolleyes:

Het ziet er wel hardcore uit daar, tussen al die fitnessboys :O

joh laat die kerel lekker z'n db presses tonen hier als hij dat graag wil

Vanaf 60kg anders geen filmpje;-)

Haten = verlaten. Maar eh ik vind het toch sterk, mag alleen wel dieper. En nu weer een sterke deadlift of squat ofzo

wat is jou db press record plat

Weet ik veel doe ik nooit, kan me herinneren ergens wel eens een setje gedaan te hebben met 60 dat waren de zwaarste in de gym.

zwaar zat denk ik;-)

Sletjes,ik zal met mijn 77 kilo ectogewicht eens een filmpje maken in waalre met 60 kilo dumbels. U mad?

als je 60kg db's kan pressen is het natuurlijk wel de vraag waarom je in godsnaam een filmpje van 46kg post

Terug
Naar boven