MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Nice maar suicide grip op je bench :x
Ik heb grote handen, geen problemen mee ;)

Nice lifts, en jezus die armen van Dominique (toch?) zijn ook wel aardig biggie.
Thnx mate, Ja is inderdaad Dominique.. hij is ook behoorlijk biggie indeed! weegt 95kg droog bij 1.75m ofzo !

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Mooie techniek ook :) Dominique zit er maar droogjes naar te kijken, alsof het heel normaal is :D

Thnx trouwens, had vandaag toevallig ook het gevoel dat me techniek weer wat verbeterd is, met en met word ik ooit nog eens een echte olympische lifter
NOT

Wat is er trouwens niet normaal aan dan :P ?

damn.. easy pj's kerel ! nice

damn.. easy pj's kerel ! nice

Thnx Frank.. op Film zien ze er idd easy uit maar zo voelde ze niet.. een jerk kan al verknalt worden door 1cm op je lockout he, ik had niet echt het idee dat er veel meer weight inzit op een triple... 130kg i.i.g voorlopig nog niet

Nice presses inderdaad. :yes:

Prachtig Max!

gvd, max, monster.

****ing sterk! bench zag er wel easy uit.

Geile bar!

heb deze vanmiddag even in elkaar gezet, het meeste is al eens gepost maar ja

Was vooral aan het testen met movie maker, maar valt toch tegen kan er niet zo veel mee :(

http://www.youtube.com/watch?v=6zWx7T0f1bQ

bij een pushjerk duik je eronder volgens mij

Combinatie van een jerk en een pushpres. Bij een pushpress gebruik je legdrive en blijf je staan waar je staat. Bij een jerk gebruik je ook die legdrive maar verplaats je je onder het gewicht en mag je eigenlijk niet meer uitdrukken. Pushjerk zitten volgens mij geen "regels" aan. Als de boel maar omhoog gaat.

haha ja klopt en bench ook

op het einde van het filmpje zie je ook het aanstormende gewichtheftalent van DH

Je overhead is wel een pak sterker als je bench of niet?
Is er een verschil tussen pushpress en pushjerk?
Ik duik inderdaad onder het gewicht, mijn reguliere bench touch en go zal zo'n 150 zijn en mijn overhead ongeveer 140. is inderdaad niet veel verschil echter is bench strict en haal ik mijn overhead voornamelijk uit de benen.

Terug
Naar boven