MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

njah, full rom is de way to go lijkt me... vanuit pl perspectief omdat je ze dan zou moeten doen met de gedachte je start off te verbeteren, vanuit bb perspectief omdat daar full rom altijd het meeste oplevert right (qua massa bouwen)? maar goed, waar hebben we het over... db presses. lekker belangrijk eigenlijk...

iemand nog een deadlift gefilmd ofzo?

Over een week of 5-6 335 raw beltless deadlift ok? ;)

Laatst bewerkt:
Omdat in mijn gym 46 de zwaarste is,in waalre heb je dumbbells tot 70,ga over een week daar een keer trainen.deadliften en sqauts ben ik niet zo sterk mee :(
Ik begin mijn eerste setje al met 46 en doe 4 setjes van 10 tot 12 reps

Laatst bewerkt:
gewoon die dumbbells langs te kant gooien en meer squatten en deadliften dan:)

weet iemand hoe hoog de bar normaal moet zijn bij een deadlift?
bij mij in de gym hebben ze kleine en grotere 20/25kg schijven normaal gebruik ik de kleine, dan is de bar 15cm boven de grond. (gemeten)

weet iemand of dat laag is of normaal?

Dit had je toch al eens ergens gevraagd?

+-22,5cm

ohh ja, maar dat kon ik niet terugvinden :S maar bedankt voor je snelle antwoord!

nu gaat gelijk me PR omhoog als ik 7,5cm hoger ga doen haha :)

• Like
Waarderingen: 515
("Olympische") Schijven hebben een diemater van +-45cm 45/2=22,5 ;)
7,5cm kan inderdaad al een goed verschil maken in gewichten EN in uitvoering.

ja, wss ook een stuk makkelijk me rug recht houden, nu hoef ik niet zo ver te bukken ;)

had vorige week 5x5x100kg gedaan op de lage zegmaar
dus nu zit er mss wel 5x5x110kg ofzo in?

Zo`n beetje elke powerlifter cares.
Zelfde als rows met db`s ook een bb oefening zeker!
Moet je eens een stukje over Matt Kroczaleski lezen

inderdaad. who the **** cares wat iemand kan dumbbell pressen. we zijn geen bodybuilders hier. alleen echte kracht op echte oefeningen tellen mee :D

nou in dat opzicht: who the **** cares wat iemand anders kan deadliften/squatten, gaat erom wat je zelf lift

inderdaad. who the **** cares wat iemand kan dumbbell pressen. we zijn geen bodybuilders hier. alleen echte kracht op echte oefeningen tellen mee :D
beetje onzin vind je niet?
wel toevallig dat altijd dezelfde mensen met zulke reactie's komen ;)

als onzin oefeningen zijn toegestaan dan post ik misschien wel een stoere wrist curl :P

Ben wel benieuwd naar je 130kg bench, flink gewicht.
Wat is je squat en deadlift?

full range db presses zijn imo toch een (mindere) maatstaf voor UB strength

Terug
Naar boven