- Waardering
- 3.522
Een filmpje van de squats of deadlift mag ook hoor.Sletjes,ik zal met mijn 77 kilo ectogewicht eens een filmpje maken in waalre met 60 kilo dumbels. U mad?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een filmpje van de squats of deadlift mag ook hoor.Sletjes,ik zal met mijn 77 kilo ectogewicht eens een filmpje maken in waalre met 60 kilo dumbels. U mad?

njah, full rom is de way to go lijkt me... vanuit pl perspectief omdat je ze dan zou moeten doen met de gedachte je start off te verbeteren, vanuit bb perspectief omdat daar full rom altijd het meeste oplevert right (qua massa bouwen)? maar goed, waar hebben we het over... db presses. lekker belangrijk eigenlijk...
iemand nog een deadlift gefilmd ofzo?

Een filmpje van de squats of deadlift mag ook hoor.![]()

inderdaad. who the **** cares wat iemand kan dumbbell pressen. we zijn geen bodybuilders hier. alleen echte kracht op echte oefeningen tellen mee![]()
beetje onzin vind je niet?inderdaad. who the **** cares wat iemand kan dumbbell pressen. we zijn geen bodybuilders hier. alleen echte kracht op echte oefeningen tellen mee![]()

over wie heb je hetBen wel benieuwd naar je 130kg bench, flink gewicht.
Wat is je squat en deadlift?

inderdaad. who the **** cares wat iemand kan dumbbell pressen. we zijn geen bodybuilders hier. alleen echte kracht op echte oefeningen tellen mee![]()