- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
damn ,wat zou die daar squatten?
en 3:26 & 3:34

@filmpjes eddine,goe bezig gasten!veel ruimte ook in die gym,nice
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn ,wat zou die daar squatten?

Ik krijg spontane kotsneigingen bij 2pac, moet het echt niet bij mijn trainingen horenhahaha die video van ronnie is echt de gruwelijk hoe die in de auto 2pac pompt,,,en in de gym alleen maar 2 pac!! gruwelijk gewooon!

ieder zijn eigen smaak,wat voor muziek hoor jij graag in je gym dan?Ik krijg spontane kotsneigingen bij 2pac, moet het echt niet bij mijn trainingen horen![]()
Iets waarvan ik me goed kan voorstellen dat anderen er gek van worden (metal etc)![]()
Dat is leuke muziek.. of All shall perish, No turning back of Heaven shall burn = instant

Ik krijg spontane kotsneigingen bij 2pac, moet het echt niet bij mijn trainingen horen![]()
Fake plates hahaha
Grapje Mo echt ****ing ziek man echt netjes

niet veel mis mee... weet alleen niet of die hoofd movement echt aan te raden is, maar misschien dat iemand anders daar meer over weet.
niet veel mis mee... weet alleen niet of die hoofd movement echt aan te raden is, maar misschien dat iemand anders daar meer over weet.
Hij doet iets te veel met zijn benen imo.
De "shrug" in zijn bovenrug is de bedoeling volgens Pendlay imo.
Wat hij met zijn hoofd doet "comes naturally" denk ik.