MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

``800 solid ass pounds``

hahaha die video van ronnie is echt de gruwelijk hoe die in de auto 2pac pompt,,,en in de gym alleen maar 2 pac!! gruwelijk gewooon!

ronnie is een baaas,hij pompt 2pac kei hard in zijn auto.

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Ik krijg spontane kotsneigingen bij 2pac, moet het echt niet bij mijn trainingen horen :x
ieder zijn eigen smaak,wat voor muziek hoor jij graag in je gym dan?

Iets waarvan ik me goed kan voorstellen dat anderen er gek van worden (metal etc) :p

Damn Mo, fukking nice dead!!

Sweet-ass Deadlift!

Fake plates hahaha

Grapje Mo echt ****ing ziek man echt netjes

Eleiko is fake!

niet veel mis mee... weet alleen niet of die hoofd movement echt aan te raden is, maar misschien dat iemand anders daar meer over weet.

****ing brute lifts ziyed en mo!

Hij doet iets te veel met zijn benen imo.
De "shrug" in zijn bovenrug is de bedoeling volgens Pendlay imo.
Wat hij met zijn hoofd doet "comes naturally" denk ik.

dan kom je weer op de discussie wat beter is: cheaten of strict doen... volgens mij is men daar ook nog steeds niet over uit ;)

zelf gebruik ik bij men zware sets nog heel wat meer legdrive, hij doet amper wat met zen benen. gewoon cheaten voor nog een paar reps imo

Ik heb het over Pendlay rows zoals Pendlay ze bedoelt heeft (of zoals ik het begrepen heb dan toch...)
Je benen doen "niks" en je bovenrug "shrugged" bij aanvang van de beweging.
Ik denk zelf dat alle "bent over" row bewegingen op alle denkbare manieren wel goed zijn eigenlijk.

Terug
Naar boven