XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

dan kom je weer op de discussie wat beter is: cheaten of strict doen... volgens mij is men daar ook nog steeds niet over uit ;)

zelf gebruik ik bij men zware sets nog heel wat meer legdrive, hij doet amper wat met zen benen. gewoon cheaten voor nog een paar reps imo

volgens mij maakt het bij rows idd ook niet zoveel uit... je laat uiteindelijk wel de juiste spieren werken (zeker bij negatieve beweging)

Gebruik benen heb ik nooit bij stil gestaan eigenlijk, heb meer het idee dat ik ze strek zodat mijn schouders goed hangen en ik mijn evenwicht bewaar (weeg zelf 81kg, bar bijna 100)

denk dat je beter wat cheat door de heupen ipv de bovenrug te bollen/hollen

Lijkt flink diep! Hoe is de arch?

wat is het verschil met een normale stang?

Lijkt flink diep! Hoe is de arch?
dat weet ik niet precies, maar ik denk GEEN bolle onderrug
want normaal bij zware squats als mijn onderrug zou willen bollen (high bar, close stance bij mijn geval net rond parallel dus) dan voel ik mijn onderrug bol gaan. en hierbij voelde ik dat niet.

wel door de ssb is mijn bovenrug wat boller

wat is het verschil met een normale stang?
ander zwaartepunt

ben ik ook benieuwd naar ja

waar heb je de bar gekocht mike?
heb hem al een tijdje.
van fitness seller

edit:
want als ik weet dat onderrug niet gearched is, ga ik natuurlijk niet zo diep squatten.
volgende keer ff een plekje zoeken om de camera achter me neer te zetten

Laatst bewerkt:
je kan hem toch makkelijk ergens naast je zetten, dan zie je diepte en arch het beste. daar links ergens pak je een stoel van die stapel en zet je um daarop.

goede tip jorg.
nja diepte kan niet dieper sowieso :P

ik heb laatst PR gezet op de squat. squat is mijn slechtste onderdeel, ik haat um ook echt mja hij hoort erbij.

hier de 100kg, deze vind ik zelf wel netjes. kan nog altijd beter ma het gaat beter.

http://www.youtube.com/watch?v=m38eftfBKSM

en hier de 110kg PR. deze is kwa houding echt slecht, geen spanning. sta te wankelen voordat ik start. mja ben er blij mee omdat ie helemaal Raw is. no belt no wraps no suit!

http://www.youtube.com/watch?v=u2i9B5ClkHc

ga nu niet als commentaar geven van ja ziet er niet uit ga terug in gewicht want dit doe ik ook. begin straks gewoon meer met 3x5. en ga weer hard aan mijn techniek werken.

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

goede tip jorg.
nja diepte kan niet dieper sowieso :P

nee da bedoelde ik ook nie diepte is meer dan diep zat.:p
ma gewoon dan zie ja alles beter van de zijkant.

waarom staat dan in je signature 140kg?

suited PL wedstrijd ;)

squatten in suit als je raw 100-110 squat???

• Like
Waarderingen: 515
squatten in suit als je raw 100-110 squat???

ik zal maar niet vragen waarom jij deze vraag stelt..
om dit te vragen zou je haast denken dat je van een apart niveau bent :roflol:

als je wedstrijden draait, ga je dan RAW tegen mensen met suit liften?

ga jij een sprintje trekken te voet met zware werkschoenen aan tegen een smart diablo?

ga jij met een fiets racen tegen een motor?

ga jij een wedstrijdje tegen iemand doen wie het langst onder water kan? jij zonder zuurstof en tegenstander met zuurstoffles.

ga jij een sprintje trekken te voet met zware werkschoenen aan tegen een smart diablo?

ga jij een wedstrijdje tegen iemand doen wie het langst onder water kan? jij zonder zuurstof en tegenstander met zuurstoffles.
wat een vergelijkingen ook...

buiten het feit dat die suits veel te duur zijn om als beginner te kopen voor 1 pietlullige wedstrijd, is er ook nog het ander feit dat je aan een wedstrijd mee doet om je eigen persoonlijke records te breken.

dus om te antwoorden op jouw vraag: ja ik zou RAW meedoen in een suited competitie.

waarom? simpel, die suits/shirts/briefs/whatever zijn veel te duur om er maar 1 keer gebruik van te maken, en al helemaal als beginner. ook moet je je suits gewoon zijn (en er dus al redelijk wat mee getraint hebben) om er voldoende uit te kunnen halen. en ik ben zeker dat dit niet het geval is...

ik stel mezelf niet boven anderen, ik heb ook geen reden om dit te doen, ik geef gewoon mijn mening en ik weet dat veel mensen deze zullen delen. (al zal het misschien niet het geval zijn op dit forum)

+1 free raw squats tot je wat kan reppen met 3 plates lijkt me beter, als ik je zo zie uitstappen vraag ik me af hoe je ooit 140 hebt kunnen squatten

succes verder

ps: je zakt wel erg snel, moeilijk te zien of je spanning verliest of niet

Ik vind het wel aardige vergelijkingen hoor hahaha

als je wedstrijden draait, ga je dan RAW tegen mensen met suit liften?ga jij een sprintje trekken te voet met zware werkschoenen aan tegen een smart diablo?

tuurlijk waarom niet?

Terug
Naar boven