AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Waaaap waaap :D misschien niet de allerbeste uitvoering(mag iets dieper), maar toch heel sterk.

Diep zat
ga maar diep met military presses

Aha, Wim leeft nog :D

Wim is flink sterk.

sterk man, 57kg shoulder press, en diep zat.

Het wordt gewoon tijd dat Wim opnieuw wedstrijden doet ;)

Ik ben wel terug stevig aan het trainen, steviger dan ik gepland had.
Events heb ik echter sedert het voorjaar 2009 niet meer aangeraakt en ik weeg ook een 15 tal kilo's minder dan toen.
De schoulder press zat de laatse weken goed en ik had nieuwe halters van 57kg laten maken die getest moesten worden :)
Ik ben gewoon de laatste maanden wat zwaarder aan het trainen omdat ik er terug wat plezier in heb, grootse plannen heb ik niet...

wat een vergelijkingen ook...

buiten het feit dat die suits veel te duur zijn om als beginner te kopen voor 1 pietlullige wedstrijd, is er ook nog het ander feit dat je aan een wedstrijd mee doet om je eigen persoonlijke records te breken.

dus om te antwoorden op jouw vraag: ja ik zou RAW meedoen in een suited competitie.

waarom? simpel, die suits/shirts/briefs/whatever zijn veel te duur om er maar 1 keer gebruik van te maken, en al helemaal als beginner. ook moet je je suits gewoon zijn (en er dus al redelijk wat mee getraint hebben) om er voldoende uit te kunnen halen. en ik ben zeker dat dit niet het geval is...

ik stel mezelf niet boven anderen, ik heb ook geen reden om dit te doen, ik geef gewoon mijn mening en ik weet dat veel mensen deze zullen delen. (al zal het misschien niet het geval zijn op dit forum)

voordeel van junioren programma suits zijn niet zo duur

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Tevnes Jorg je eerste beurt zag er goed uit wel heel diep.
tweede beurt was de fout dat je de spanning los liet onderin dus vind ik het knap dat je hem alsnog eruit perste, daar gaan we maar eens aan werken.

Wat betreft suits ik had mijn tweede wedstrijd in mijn leven ook a suit aan en ja heb er geen last van over gehouden je moet gewoon ook zonder trainene

Ik ben wel terug stevig aan het trainen, steviger dan ik gepland had.
Events heb ik echter sedert het voorjaar 2009 niet meer aangeraakt en ik weeg ook een 15 tal kilo's minder dan toen.
De schoulder press zat de laatse weken goed en ik had nieuwe halters van 57kg laten maken die getest moesten worden :)
Ik ben gewoon de laatste maanden wat zwaarder aan het trainen omdat ik er terug wat plezier in heb, grootse plannen heb ik niet...

dat zeggen alle toppers enkele maanden voor hun grandioze comeback, ge denkt toch niet dat we u niet doorhebben hé ;) wel leuk om te horen dat je terug plezier beleeft aan het trainen zonder de pijntjes

voordeel van junioren programma suits zijn niet zo duur

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Tevnes Jorg je eerste beurt zag er goed uit wel heel diep.
tweede beurt was de fout dat je de spanning los liet onderin dus vind ik het knap dat je hem alsnog eruit perste, daar gaan we maar eens aan werken.

Wat betreft suits ik had mijn tweede wedstrijd in mijn leven ook a suit aan en ja heb er geen last van over gehouden je moet gewoon ook zonder trainene
met korting valt het idd wel mee, maar dat is niet zozeer het punt.

ik begrijp goed dat hij bij jullie zeer goede begeleiding krijgt in het powerliften. maar ik vind tevens (al is dit mijn bescheiden mening uiteraard) dat je een goede basis RAW nodig hebt om alles uit een suit te kunnen halen. ik heb soms de indruk dat er te snel naar suits wordt gegrepen, al moet je vroeg of laat wel suited gaan omdat RAW powerliften spijtig genoeg niet zo bekend is internationaal.

met korting valt het idd wel mee, maar dat is niet zozeer het punt.

ik begrijp goed dat hij bij jullie zeer goede begeleiding krijgt in het powerliften. maar ik vind tevens (al is dit mijn bescheiden mening uiteraard) dat je een goede basis RAW nodig hebt om alles uit een suit te kunnen halen. ik heb soms de indruk dat er te snel naar suits wordt gegrepen, al moet je vroeg of laat wel suited gaan omdat RAW powerliften spijtig genoeg niet zo bekend is internationaal.

Louie Simmons deelt die mening ook. Ook is het Volgens hem zeer belangrijk om raw sterker te worden en niet louter suited te liften.

Laat Jorg toch in suit zn ding doen als ie dat nou echt wilt, dat de mensen die kritiek spuien anders ook eens de wraps achterwege laten, mag iedereen nog zo hard roepen dat het RAW is voor sommige bonden, feit blijft wel dat je er 10a20kg meer uithaalt

Ieder zn ding, toch?

@sanne, wel een beetje een rare fail, leek wel of je hem gewoon kon hebben?!

Laatst bewerkt:
ze had een nogal kromme rug? Of ben ik de enige die de techniek slecht vond? desalniettemin wel knap hoor dat gewicht

denk dat ze daarom zelf ook aanvoelt dat ie "failt".

Ik bedoel dat laatste stukje had wel gelukt met een beetje strainen.
Maar normaal is lockout toch altijd sterk bij jou Sanne?

Terug
Naar boven