MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

ondanks dat, al een sterkere deadlift dan 90% van mijn gym.

:cool: Hehe chill.

Ja, ik bedoelde niet hitchen, gewoon doorwerken ipv gelijk laten zakken.

Jep had ik kunnen doen maar dat moet ik dan nog leren lol.

volgens mij zit ze aan de AAS.

Ja ik had laatst al roid rage dus misschien zit ik wel aan de AAS. ???

aparte fail!Wel bruut sterk!
Heb je nou een tatt over je hele benen/armen of is dat een motiefje!?

Ja wat een ruk fail he.. maar thanks!
Klopt, is prikkeldraad. :p Ongeveer 3 meter in totaal aan m'n rechterkant.

Reet aanspannen en schouders iets naar achter en je had hem. Die had zeker niet gefailed mogen worden op dit punt.

:o I know Gijs.

En wat als dat zo is? K vind het sowieso sterk.

Hehe was als het goed is een grap, maar dat lees je hier onder al. :P Thanks.

:haha: dat was niet serieus bedoelt hoor maatje haha.
Compliment voor sanne denk ik.

:p

Waarom post jij halve reps? :D

Beter dan filmpjes met halve reps of filmpjes waarbij de spotter het moeilijker heeft dan de lifter zelf.

over het filmpje: Hij was heel close Sanne.... beetje meer door blijven zetten bovenin

+1 Joost. Hij was echt heel close, dacht ook dat ik hem had maar volgende keer jonge! Pak gewoon 150 :P Lol.

hahaha ja je gaat erg hard vooruit, dus 150 zal niet lang meer duren. Mischien een idee om eerst een keer een stuk of 5 singles met 130 te maken zodat je daarin echt technisch wordt en dat dan kunt blijven vasthouden

u geeft het antwoord zelf al,als 90% van je gym geen 140 deadlift.
maar wss doen ze alleen bench en curls zeker zoals je in de meeste gyms wel ziet:p
geen haat overigens,gewoon een (flauwe) opmerking;)

:roflol:

Tell me about it betekent dat hij het zelf ook wel snapt, niet leg het mij uit...

ik post geen fails,snap niet waarom je dat doet,maargoed je hebt er dus nix op te zeggen,

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

ik deadlift niet,wegens omstandigheden in mijn gym,vind het ook niet erg
Geen buren die een Fiatje 500 hebben die je ervoor kan gebruiken? :D

Minder dan 140 dus, rest my case..

ik post geen fails,snap niet waarom je dat doet,maargoed je hebt er dus nix op te zeggen,

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

ik deadlift niet,wegens omstandigheden in mijn gym,vind het ook niet erg

Waarom post je uberhaupt in het pl gedeelte je bent zoiezo een schande voor de serieuze krachtsporter. En nu opzouten.

Waarom post je uberhaupt in het pl gedeelte je bent zoiezo een schande voor de serieuze krachtsporter. En nu opzouten.
niet boos worden he krachtsporter,je kan niet haten op mij want ik ben wel sterk;) maar doe die oefeningen niet,klaar

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Minder dan 140 dus, rest my case..
euhmm ik deed na 2 keer al 150 kg,had eerder nog gedeadlift,en heb tireflips gedaan van 320kg 3 setjes 3 herhalingen.tilblewalk of hoe het ook heet 90 kg per arm.
dat zijn mijn statts.
en de 140 kg deadlift haal ik wel.

over

Zucht, ik herken je van de zomer wel op het strand in je witte katoenen broek en je opgepompte pecs en flared lat syndroom. Ik ben degene die op de grond ligt van het lachen. Groeten.

partial reps op een db press = fail.
1 rep en dan failen ,dat is een fail.is mijn keuze hoe ver ik dumbbells laat zakken ,en voor iedereen verschillend,ik train mijn borsten op deze manier om de kans op spierpijn iets te verminderen,ik wil wel hoog gaan met kilo's maar hoef niet veel te groeien meer,spierpijn kan ik niet gebruiken omdat ik doe thaiboxxen.

over

1 rep en dan failen ,dat is een fail.is mijn keuze hoe ver ik dumbbells laat zakken ,en voor iedereen verschillend,ik train mijn borsten op deze manier om de kans op spierpijn iets te verminderen,ik wil wel hoog gaan met kilo's maar hoef niet veel te groeien meer,spierpijn kan ik niet gebruiken omdat ik doe thaiboxxen.

over

Het gaat van kwaad tot erger.

Zucht, ik herken je van de zomer wel op het strand in je witte katoenen broek en je opgepompte pecs en flared lat syndroom. Ik ben degene die op de grond ligt van het lachen. Groeten.
oke man.mijn lichaam is goed in verhouding dus je kan praten wat je wil,;)

Terug
Naar boven