AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Die had je zo door kunnen trekken joh!

Als ik 'm had gehitcht, was het wel gelukt maar dat is toch niet de bedoeling? :o

@sanne, wel een beetje een rare fail, leek wel of je hem gewoon kon hebben?!

Ja ik weet het ook niet.. ik geef denk te snel op als ik denk dat het lukt. :mad:

ze had een nogal kromme rug? Of ben ik de enige die de techniek slecht vond? desalniettemin wel knap hoor dat gewicht

denk dat ze daarom zelf ook aanvoelt dat ie "failt".

Hehe dus als m'n rug krom is, is m'n hele techniek meteen slecht? :P Thanks man. Nee maar ik voelde het wel dat m'n rug echt niet recht meer was.
Kreeg de tip om lager te starten met m'n heupen.

Ik bedoel dat laatste stukje had wel gelukt met een beetje strainen.
Maar normaal is lockout toch altijd sterk bij jou Sanne?

Strainen = hitchen of ?
Ja inderdaad, normaal geen problemen om te locken. Die 1 x 5 x 100 was ook easy om te locken.

Laatst bewerkt:
strainen = je best doen en niet meteen die bar neerpleuren als het niet binnen 0,1 s lukt :P

grinden die shizzle :D

ondanks dat, al een sterkere deadlift dan 90% van mijn gym.

volgens mij zit ze aan de AAS.

Reet aanspannen en schouders iets naar achter en je had hem. Die had zeker niet gefailed mogen worden op dit punt.

Laat Jorg toch in suit zn ding doen als ie dat nou echt wilt, dat de mensen die kritiek spuien anders ook eens de wraps achterwege laten, mag iedereen nog zo hard roepen dat het RAW is voor sommige bonden, feit blijft wel dat je er 10a20kg meer uithaalt

Ieder zn ding, toch?
:rolleyes:

nog zo iets trouwens, hier wordt soms gejankt over het gebruik van wraps, maar als het gaat over suits moet iedereen ineens z'n mond houden...

Het gaat ook echt vaak over suits helaas.

Beter dan filmpjes met halve reps of filmpjes waarbij de spotter het moeilijker heeft dan de lifter zelf.

over het filmpje: Hij was heel close Sanne.... beetje meer door blijven zetten bovenin

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Omdat we hier niet alleen maar zitten om op te scheppen met filmpjes. Bij het filmen van een lift kun je hier om feedback vragen en dus leren wat er nu mis ging.

en dit natuurlijk

Terug
Naar boven