- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Lastig te zien, maar volgens mij zie ik een dubbele 15kg, 120kg? Frustrerend te zien hoe soepel die wordt uitgestoten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lastig te zien, maar volgens mij zie ik een dubbele 15kg, 120kg? Frustrerend te zien hoe soepel die wordt uitgestoten.
stelletje hippies
you just can't hate enough!!
http://www.youtube.com/watch?v=oXP1c3javPg&feature=related
![]()

Lol vind dit soort uitspraken komisch. Op elke meet, training, wedstrijd etc komen wij hier elkaar regelmatig tegen. Hier zijn geen internet helden aanwezig ventje. Laatste wedstrijd in december was ook zo'n beetje iedereen aanwezig. Enige gasten die niet op komen dagen zijn mietjes zoals jij. Grote bijdehante bek via het internet, maar verder maken ze nooit iets waar
Zoals G-men al terecht zei. Jij bent geen krachtsporter en hebt niks te zoeken in dit deel van het forum dus tieft gewoon op![]()
Durf te wedden dat Sanne met 1 hand nog meer tilt dan die neutron ooit van de grond zal krijgen. Tenzij neutron een rack pull op navel hoogte mag doen met hetzelfde gewicht![]()
Ik weet wel wie jij bedoeld die wil ik ook opgeven haha
---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------
Jij en die JimmyNeutron hebben veel overeen zijn jullie soms broers?

Bovendien draagt hij handschoentjes.sterk, maar je raakt je borst nietdus geen bench press
zijn straps denk ikBovendien draagt hij handschoentjes.
Nagel hem aan het kruis!