Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Blijf alsjeblieft hier weg.

Het gaat van kwaad tot erger.
wat is daar raar aan?ik ben geen bodybuilder,ik heb een trainer en ik train op de manier hoe hij het aangeeft,ik moet al minderen met gewichtheffen,
mijn trainer is ali gunyar en die heeft k1 max alles gevochten dus die weet wel wat het beste is voor mij,en dat GEEN SPIERPIJN,en als ik de dumbbells wel heel diep laat zakken is de kans wle heel groot op spierpijn! dat klopt toch? dus wat zit je nu de grapjas uit te hangen .ik train 5/6 keer per week en dan zal ik gaan riskeren spierpijn in me bosten of wat dan ook te gaan hebben.heb feb een wedstrijd dus elke training is belangrijk.

over

Zucht hahahaha krijg ik nog antwoord ook dat hij es 10 kg meer dan een meisje gelift heeft die die loopt af te kraken..:D

Nu kan ik je niet meer serieus nemen sorry!

Zucht hahahaha krijg ik nog antwoord ook dat hij es 10 kg meer dan een meisje gelift heeft die die loopt af te kraken..:D

Nu kan ik je niet meer serieus nemen sorry!
ze is gene meisje.ze is gewoon een dude;)ik zie dat niet meer als een meisje.en wat ik post staat los van haar/hem.
dus heeft nix met hem/haar temaken.

Laatst bewerkt:
abi, tieft op

laat iedereen gewoon videos posten hier als die daar behoefte aan heeft

ja nou dan kun je ook comment's verwachten,en die gaf ik bij sanne.waarom moeten mensen daar commentaar op hebben.

net zoals jullie cammentaar hebben op mij heb ik comment op de FAIL video van sanne,alleen mensen zijn hier vriendjes geworden op een site en komen op voor de ander,haha jullie zijn de helden van dbb.

NETJES.

ps
zoek een leven.
schuilen achter je naam op een forum is niet cool

Laatst bewerkt:
Potverdomme he met die opmerking over Sanne maak je me echt link. Iemand die serieus en hard traint zo een beetje gaan aanvallen. Het enige waar je gelijk in hebt is dat Sanne meer mans is dan jij. Dit is echter een compliment voor Sanne. Verder maakt het me helemaal niet uit hoe je traint, in het allerlei gedeelte en het bb gedeelte vinden ze je dumbbell press vast heel indrukwekkend. Het idee van spierpijn snap je duidelijk niet als je dat bv gaat afmeten aan de ROM. Gelukkig bestaan er voor mensen die niet willen nadenken over hun training altijd nog trainers, die kun je dan lekker gedachteloos volgen. Succes in het thaiboksen ik hoop niet voor je dat dat pijn doet.

JimmyNeutron, ik begrijp echt niet hoe je zo een groot ego kan hebben met een dergelijk triest fysiek. En daar heb je dan nog voor gekuurd ook, niet te geloven. De 16-jarige -50kg beachboys op DBB zijn mss onder de indruk van je foto's, maar 1.78kg bij 1.78m is gewoon een tenger ventje, niet meer of niet minder. 'Een schande voor de krachtsport' is een mooie omschrijving g-men :)

Laatst bewerkt:
"We" zijn het jaar goed begonnen in ieder geval. :roflol:

Hakan, nog milfs gescoord met je 36cm armen?

JimmyNeutron, ik begrijp echt niet hoe je zo een groot ego kan hebben met een dergelijk triest fysiek. En daar heb je dan nog voor gekuurd ook, niet te geloven. De 16-jarige -50kg beachboys op DBB zijn mss onder de indruk van je foto's, maar 1.78kg bij 1.78m is gewoon een tenger ventje, niet meer of niet minder. 'Een schande voor de krachtsport' is een mooie omschrijving g-men :)
78kg bij 178 is perfecte gewicht voor mij om op te vechten.iedereen heeft zijn eigen doel zoals jij en ieder ander die heeft.en het hele discussie dat ik heb gekuurt is al geweest meer dan 30 pagina's lang.

potverdomme he met die opmerking over sanne maak je me echt link. Iemand die serieus en hard traint zo een beetje gaan aanvallen. Het enige waar je gelijk in hebt is dat sanne meer mans is dan jij. Dit is echter een compliment voor sanne. Verder maakt het me helemaal niet uit hoe je traint, in het allerlei gedeelte en het bb gedeelte vinden ze je dumbbell press vast heel indrukwekkend. Het idee van spierpijn snap je duidelijk niet als je dat bv gaat afmeten aan de rom. Gelukkig bestaan er voor mensen die niet willen nadenken over hun training altijd nog trainers, die kun je dan lekker gedachteloos volgen. Succes in het thaiboksen ik hoop niet voor je dat dat pijn doet.
jimmyneutron, ik begrijp echt niet hoe je zo een groot ego kan hebben met een dergelijk triest fysiek. En daar heb je dan nog voor gekuurd ook, niet te geloven. De 16-jarige -50kg beachboys op dbb zijn mss onder de indruk van je foto's, maar 1.78kg bij 1.78m is gewoon een tenger ventje, niet meer of niet minder. 'een schande voor de krachtsport' is een mooie omschrijving g-men :)
+1

Dat je oprot hiervandaan tenzij je wat zinnigs te melden hebt, er is niet voor niks een Allerlei en humor & geouwehoer.

• Like
Waarderingen: 515
Iemand nog wat anders gelift dan biertjes in t weekend? :D

Terug
Naar boven