- Waardering
- 7.033
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze is gene meisje.ze is gewoon een dudeik zie dat niet meer als een meisje.en wat ik post staat los van haar/hem.
dus heeft nix met hem/haar temaken.
ja nou dan kun je ook comment's verwachten,en die gaf ik bij sanne.waarom moeten mensen daar commentaar op hebben.
net zoals jullie cammentaar hebben op mij heb ik comment op de FAIL video van sanne,alleen mensen zijn hier vriendjes geworden op een site en komen op voor de ander,haha jullie zijn de helden van dbb.
NETJES.
ps
zoek een leven.
schuilen achter je naam op een forum is niet cool
Gym Alkmaar, je bent van harte welkom. Gaan we even wedstrijdje deadliften doen, kijken wie er sneller gaat huilen omdat de onderrug zo pijn doet. 
Tijd voor een topic ban, of beter nog een subforum ban voor deze kneus?

ps
zoek een leven.
schuilen achter je naam op een forum is niet cool

Lol vind dit soort uitspraken komisch. Op elke meet, training, wedstrijd etc komen wij hier elkaar regelmatig tegen. Hier zijn geen internet helden aanwezig ventje. Laatste wedstrijd in december was ook zo'n beetje iedereen aanwezig. Enige gasten die niet op komen dagen zijn mietjes zoals jij. Grote bijdehante bek via het internet, maar verder maken ze nooit iets waar
Zoals G-men al terecht zei. Jij bent geen krachtsporter en hebt niks te zoeken in dit deel van het forum dus tieft gewoon op![]()
Durf te wedden dat Sanne met 1 hand nog meer tilt dan die neutron ooit van de grond zal krijgen. Tenzij neutron een rack pull op navel hoogte mag doen met hetzelfde gewicht![]()

Beetje jammer weer ja, ik dacht dat 2011 een haat vrij jaar zou worden.