Rorschach86
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m82
Inderdaad, ik zie het nu.
Straps bij bench

Nog nooit van gehoord.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, ik zie het nu.

Je mag ingeburgerde Engelse woorden gewoonweg vervoegen volgens de Nederlandse grammaticaregels. 'Het is gereport.' is dus goed vervoegd. Het is alleen de vraag of het niet gerapporteerd of zoiets moet zijn."We" maken echt de meest belachelijke Nederlandse verbasteringen van Engelse termen...
'gereport" is toch eigenlijk meer "reported" ofzo éh..?
Niet lullig bedoelt hoor want iedereen doet het tegenwoordig geloof ik...
Ik word oud denk ik...![]()
Icm magnesium/kalk voor extra gripepic oplossing. nooit gedacht om je duim om de stang te doen?![]()

Van mij mag je alles vervoegen, maar ik vind het soms een beetje maf staan.Je mag ingeburgerde Engelse woorden gewoonweg vervoegen volgens de Nederlandse grammaticaregels. 'Het is gereport.' is dus goed vervoegd. Het is alleen de vraag of het niet gerapporteerd of zoiets moet zijn.

Het is in ieder geval wel flink sterk.ik gebruik altijd straps bij het benchen omdat ik mijn duim nooit om de stang doen, ik heb dus meer grip op die manier. Ook zijn onze stangen super glad.
En het is niet zo prettig om 160 kg op je borstkas te laten vallen![]()
Da's zwaarder Cor.epic oplossing. nooit gedacht om je duim om de stang te doen?![]()

Ik ben benieuwd er zijn er maar weinig die het doen. Ik denk dat het wel een heel goede oefening is voor bv log. Het leert je stabiel te blijven en met een gewicht boven je hoofd flink af te spannen. Ook is het volgens mij heel goed voor de stabiliteit van de schoudergordel.
denk ik ook maar als je wat dieper gaat heb je hem ook wel aan de snelheid van deze squat te zien.