XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

ietsje dieper was 100% geweest.,..toch verder nice press.

MAar wtf straps met bench?

"We" maken echt de meest belachelijke Nederlandse verbasteringen van Engelse termen...
'gereport" is toch eigenlijk meer "reported" ofzo éh..? ;)
Niet lullig bedoelt hoor want iedereen doet het tegenwoordig geloof ik...
Ik word oud denk ik... :o
Je mag ingeburgerde Engelse woorden gewoonweg vervoegen volgens de Nederlandse grammaticaregels. 'Het is gereport.' is dus goed vervoegd. Het is alleen de vraag of het niet gerapporteerd of zoiets moet zijn.

ik gebruik altijd straps bij het benchen omdat ik mijn duim nooit om de stang doen, ik heb dus meer grip op die manier. Ook zijn onze stangen super glad.
En het is niet zo prettig om 160 kg op je borstkas te laten vallen :P

epic oplossing. nooit gedacht om je duim om de stang te doen? :D

Beetje aan techniek werken en je hebt een zeer nette Bench!

Je mag ingeburgerde Engelse woorden gewoonweg vervoegen volgens de Nederlandse grammaticaregels. 'Het is gereport.' is dus goed vervoegd. Het is alleen de vraag of het niet gerapporteerd of zoiets moet zijn.
Van mij mag je alles vervoegen, maar ik vind het soms een beetje maf staan.
Zeker als er een perfect Nederlands woord of uitdrukking voor is. ;)

ik gebruik altijd straps bij het benchen omdat ik mijn duim nooit om de stang doen, ik heb dus meer grip op die manier. Ook zijn onze stangen super glad.
En het is niet zo prettig om 160 kg op je borstkas te laten vallen :P
Het is in ieder geval wel flink sterk.
epic oplossing. nooit gedacht om je duim om de stang te doen? :D
Da's zwaarder Cor. ;)

Hoezo dan Niels?

Ik ben benieuwd er zijn er maar weinig die het doen. Ik denk dat het wel een heel goede oefening is voor bv log. Het leert je stabiel te blijven en met een gewicht boven je hoofd flink af te spannen. Ook is het volgens mij heel goed voor de stabiliteit van de schoudergordel.

Ik ben benieuwd er zijn er maar weinig die het doen. Ik denk dat het wel een heel goede oefening is voor bv log. Het leert je stabiel te blijven en met een gewicht boven je hoofd flink af te spannen. Ook is het volgens mij heel goed voor de stabiliteit van de schoudergordel.

Het is in ieder geval een erg onwennige houding als je het mij vraagt en dan is 90 kg de eerste keer met zo'n vorm echt wel netjes.

Ik heb 'm eens met 60 geprobeerd, dat ging, maar ik vond het heel moeilijk, onwennig en zwaar. ;)

heb niet de indruk dat ie onder par is

Denk het ook niet. En zoveel nut heeft die spotter aan 1 kant niet. :p

ik ben in beraad gegaan bij de grote Chinchilla Jury en zij kwamen tot de volgende conclusie, Koef:

14bj6nr.jpg

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

denk ik ook maar als je wat dieper gaat heb je hem ook wel aan de snelheid van deze squat te zien.

tenzij daar net een sticking point zit... tududududuuuuuu spannend. chinchilla's can and will eat your brains if you dont squat deep enough.

Terug
Naar boven