AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

is nipt, maar denk dat het wel net eronder is.
maar kan het niet goed zien :)

Heb idd ook de indruk dat deze twijfelachtig is. Aan het hamstrings gevoel is voelde hij juist diep genoeg maar jah.

Trouwens dat is geen spotter lol, de cage is de spotter.

Sterke squat en goeie spotter look-alike!

Ik zou hem voor mezelf niet goedkeuren als nieuw pr.
maar je traint voor jezelf hé.
no hate,want een mooi gewicht;)
mss in het vervolg aan de zijkant filmen?

Thx voor de replies, volgende keer iets dieper gaan, en zal sowieso niet veel in kgs schelen, zolang de spanning op de hams maar goed zit.

Filmed zonder ik het wist trouwens, met gsm van iemand.

Ziet er zeer vlot uit, al prefereer ik een iets smallere stance voor ohs

Probeer het eens met 70-80 kg..

Ja gewicht kan meer inderdaad maar het was een deload training. 3 x 60 voelde overigens al exponentieel een stuk zwaarder....

Ik zou niet meteen gaan forceren. De oefening is erg blessure gevoelig.

Inderdaad rustig opbouwen, komende weken is volumefase dus zal voornamelijk 3/4/5jes maken op meerdere sets en langzaam gewicht verhogen.

Hoe droppen jullie hem overigens?
Ik laat hem op me rug vallen maar met het setje met 60 viel al teveel op de achterkant schouder waardoor de barbell naar achter gleed bijna van me rug af.....

Bumpers :p

Inderdaad rustig opbouwen, komende weken is volumefase dus zal voornamelijk 3/4/5jes maken op meerdere sets en langzaam gewicht verhogen.

Hoe droppen jullie hem overigens?
Ik laat hem op me rug vallen maar met het setje met 60 viel al teveel op de achterkant schouder waardoor de barbell naar achter gleed bijna van me rug af.....

Zorgen dat je hem zo langzaam mogelijk omlaag laat vallen, kun je beter mikken :P

Hier thuis kan ik lekker falen naar hartelust

Of rustig laten zakken en dan bovenop je traps..En inderdaad 3-5reps en dan volume werkt het beste. Goed voor techniek en bouw je kracht mee op.

170 front..netjes!!

Lijkt erop dat je linker arm niet helemaal gelocked is de hele tijd. Daarop focussen. Als je iets meer gewicht pakt zal dat al gaan tegenvallen. Verder nice form.

Kan je niet beter als je failt hem naar voren laten vallen naar hang positie?

Terug
Naar boven