XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

niet mogelijk, als je failt moet je droppen, so simpel is het

Mooi gijs

Spijtig van de cliché soundtrack :p

GVD ik zal dat commentaar nu de hele tijd horen. ****ing you tube. Mijn nummer werd geweigerd en toen dacht ik **** et maar ik zag deze in de lijst goedgekeurde en wilde dat filmpje er nu wel eens op hebben........

Het gaat om de sqaut, en die is sick!

20x180 is ****ing insane!!!!!!!!!!!!!!!

haha thanks maar paar weken terug dus 21x180 gedaan maar filmpje kwam maar niet dus daarom deze.

haha thanks maar paar weken terug dus 21x180 gedaan maar filmpje kwam maar niet dus daarom deze.
De reps/gewichten zijn sick maar ik vroeg me wat af over de uitvoering:

Je rug bolt lichtjes bij een aantal reps en ik vraag me af in hoeverre dit acceptabel/veilig is?
Hoe ik squat lijkt hier namelijk enorm op qua uitvoering (niet gewichten :p ) en wil toch even zeker weten dat het geen kwaad kan op zijn tijd.

boven en onderrug lijkt niet volledig arched idd, kan ook deels door buffheid komen natuurlijk

Haha geen excuusjes hoor. Mijn bovenrug bolt soms wat omdat ik dan niet goed spanning houdt. Laten we het erop houden dat ik het liever niet heb, maar zoals ik het hier zie is het nog wel acceptabel. Er zit 1 echt lelijke rep tussen en daarna zie je dat ik die ook meteen merk en er weer iets meer op let door sneller de heup naar voren te brengen. Ach ja, des te sterker ik word des te beter zal de vorm ook blijven met dit soort gewichten.

20x180kg, wat een gek!

Haha geen excuusjes hoor. Mijn bovenrug bolt soms wat omdat ik dan niet goed spanning houdt. Laten we het erop houden dat ik het liever niet heb, maar zoals ik het hier zie is het nog wel acceptabel. Er zit 1 echt lelijke rep tussen en daarna zie je dat ik die ook meteen merk en er weer iets meer op let door sneller de heup naar voren te brengen. Ach ja, des te sterker ik word des te beter zal de vorm ook blijven met dit soort gewichten.
Handen iets smaller houden om makkelijker spanning te houden? Met low bar gaat dat niet maar high bar lijk jij lenig genoeg.

Binnenkort misschien zelf een filmpje van een 20 repper poging maken als 100kg ook film-waardig is voor het topic :p

alles is topic waardig
-show off = good
-form check = good
-gay lifts = bad

Zo'n serie trekt het leven wel uit je lijf. Sterk man. Gijs, heb je een speciale reden dat je highbar verkiest boven lowbar?

Haha ziek, net als die weightroom daaro

mooi gedaan kerel! Ouwe pijnbank-repout koning!

erg mooi,en dat de techniek wat minder is normaal zeker met zo een gewicht.

echt ziek gijs! jammer dat de camera/telefoon ermee stopte, zeg volgende x ff ik had gewoon camera bij duss.;)

Terug
Naar boven