MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Denk dat ik in de zomer de barbell + plates naar de achtertuin verplaats.
Train niet zo heel vaak thuis, vaak is het extra deadlift/row of military pressen.

Denk dat ik in de zomer de barbell + plates naar de achtertuin verplaats.
Train niet zo heel vaak thuis, vaak is het extra deadlift/row of military pressen.

ah oke, dat is wel fijner denk ik ja! heb ook een gare barbell in de tuin liggen, af en toe mee push pressen ofzow. heb op zolder ook wat liggen maar daar is ook te weinig ruimte. ga ik door het dak van de dak kapel heen denk ik.. xD

Mooi, maar zijn je knieën niet wat te ver naar voren? Of zie ik dat verkeerd?

Dit is de manier die het beste bij mijn lichaam past. Ik kom ermee onder paralel en het voelt zo het natuurlijkste aan. Squat is meer olympisch dan powerlift techniek. Last van de knieen heb ik er nog nooit door gehad.

Dit is de manier die het beste bij mijn lichaam past. Ik kom ermee onder paralel en het voelt zo het natuurlijkste aan. Squat is meer olympisch dan powerlift techniek. Last van de knieen heb ik er nog nooit door gehad.

ik vind het reuze mee vallen hoe ver die knieën voor je tenen uit komen, zit beetje tussen pl en olympisch in. zeker geen verkeerde techniek.

Dat is zeker het belangrijkste zo lang het maar blessurevrij is. Ik merk dat ik dit zelf ook doe namelijk, vandaar dat ik het vroeg. Netjes verder:)

Mooie reps enige waar je op moet letten is dat je rechterhiel (zie de 2e en 3e rep) een beetje los komt.

Is die rackpull nou ook nog is beltless?
Epic respect dude!!!

Stevig. Leek nog niet eens all-out!

Bruut.

Sterk! zag er ook nog best "easy" uit.

Brute rack pulls! Dus qua deads en bench ben je sterk, en le squats?

Sterk! zag er ook nog best "easy" uit.

Ja, waarschijlijk omdat ik niet 'hitch'.. Lockout is ook gewoon sterk. Ik moet zeggen dat ik ook niet impressed was van de 300kg, 3de rep was echter wel zwaar.

Brute rack pulls! Dus qua deads en bench ben je sterk, en le squats?

Ik wil er niet over praten.. 200kg kan ik wel squatten, maar dat moet natuurlijk veel meer worden. Ik werk eraan.

Terug
Naar boven