XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

werkt het wel zo om wat (spier)conditie op te bouwen? high rep squats en in het weekend medley(s) + prowler?

no doubt... die 5x10 shit die wij achter onze werksetjes plakken is ook echt epic voor je conditie.. zeker als je de rust beperkt tussen de setjes. wij doen dan alleen i.p.v. medleys + prowlers hillsprints.. slight difference opzich, komt wel op hetzelfde idee neer. ik merk zelf een flinke verbetering in men conditie, chris ook.

Tennis schijnt ook wel nice voor je conditie te zijn.

Brutaal Mike jij bent echt strong voor je leeftijd ouwe.

Haha daar gaat mn band weer, godver de godver zie hem balen dan. :roflol:

no doubt... die 5x10 shit die wij achter onze werksetjes plakken is ook echt epic voor je conditie.. zeker als je de rust beperkt tussen de setjes. wij doen dan alleen i.p.v. medleys + prowlers hillsprints.. slight difference opzich, komt wel op hetzelfde idee neer. ik merk zelf een flinke verbetering in men conditie, chris ook.
oke mooi man
vind het op een of andere manier wel vet om zo veel reps te squatten en 100% raw

Brutaal Mike jij bent echt strong voor je leeftijd ouwe.
Thnx, alleen vond ik dit persoonlijk nog niet zo'n prestatie :P
hopelijk binnen een paar maanden opbouwen naar 15 x 130 of zo.

wil dit jaar niet alleen sterker worden, maar ook sneller en een betere conditie :P (maar wie wil dat nou niet)

Nice George en CP goed aan het oefenen voor Brielle zie ik!

Ja heel de buurt is ook wakker als ik met de Maassluisse Harmonie rond kom tetteren.

Toch ziet het er niet super zwaar uit. De diepte moet wel echt beter idd.

Mooie lift George.

Terug
Naar boven