MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

/ care, cor (en ik overigens ook) vind het gewoon leuk om jullie te zien knokken:P

Waarom Bench je eigenlijk zoveel met je Elbows out als je in shirt Bencht? Meeste PL'ers doen toch juist heel fel elbows in?

Dan werkt het shirt.minder en voor ipf regels moet je je borst touchen en met elbows in kom je op je buik

Wat een gesukkel man. Je kan toch beter gewoon raw blijven benchen tot je een zekere basis hebt. Dit ziet er niet uit imo

Mijn kennis over suits is beperkt maar ik weet wel dat je de eerste keren in shirt moeilijk tot nooit zult kunnen touchen. Shirt moet eerst opengerekt worden en als atleet moet je er ook aan wennen. Beetje jammerlijke opmerking van je;)

Jammer van die attempt, binnenkort pak je hem wel ;)

Idd als we nu niet koningen op stones worden met deze stones en platform dan weet ik het ook niet meer.

Upcoming RPStonemans

Goed bezig! Als je aan de clean moet werken moet je hem ook elke rep pakken om het volume daarin te krijgen.

pcies Gijs !

je kijkt ook bij de lift off continu naar de stang/grond.. waardoor je met een bolle rug trekt en veel minder explosief trekt. Wellicht kan je een hipswing invoeren waardoor je hem direct goed boven op je abs krijgt, aangezien je em niet echt op je riem zet, en zoals gijs zegt, vaak die cleans doen, krijg je dr vanzelf handigheid in..presses zien er goed uit!

was je eerst AXL ervaring toch ? maar gebruik bovenstaande tips idd !

tnx M*ther****ers !! aan dze tips hebk echt wat !! .. is het ook anders als ik hem mixed grip clean? :cool:

duh... met overhandse grip kun je minder snelheid genereren doordat je veel meer op je grip moet letten... bij mixed grip heb je dat probleem niet ;)

alleen krijg je bij mixed grip weer het probleem dat je hem over moet pakken..

ja maar als je toch een stop hebt voorbij de riem maakt dat niet uit

damn chreinz.. als ik jou was zou ik gewoon die bAR droppe en niet vats houde... lijkt wel of je omlaag getrokke word..! Presses zien er goed uit ! alleen lijkt het erop dat je voor je uit pressed.. Maar zeer zeker sterk ! :cool:

damn chreinz.. als ik jou was zou ik gewoon die bAR droppe en niet vats houde... lijkt wel of je omlaag getrokke word..! Presses zien er goed uit ! alleen lijkt het erop dat je voor je uit pressed.. Maar zeer zeker sterk ! :cool:

whehehe dat zouden ze niet echt waarderen in onze gym.... wel eens gedaan, maar dat vonden ze toch wel wat te ver gaan...

Terug
Naar boven