XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Hoeveel kg?

Nice, de echte op/aan merkingen laat ik over aan de PL experts.

Twijfel wel over je diepte.

ik dacht dat je veel meer squatte?
of is dit na zware deads en je 10e single?

ik squat low bar, wider stance en met belt 200kg ja... dit is high bar, medium stance en zonder belt;)

Niet echt oly squat maar ziet er niet slecht uit voor zover zichtbaar.

haha nice comeback!

Diepte is in orde Domie. Zakt rocket style, misschien indd wat meer spanning op je lijf zetten en je ademhaling beter controleren. Verder , Good work kerel.

Ik ben geen Bench-expert, maar ik zou je ellebogen meer naar binnen doen.

Netjes hoor.
Ellebogen naar binnen (tucken) is iets Amerikaans (ik doe het wel) geloof ik.
De meeste goede bankdrukkers die ik er over spreek doen het niet of nauwelijks.
Ik doe het zelf om mijn schouder(s) wat minder te belasten (en omdat Dave Tate het zegt natuurlijk!)

Ik denk dat ik dan weer iets smaller moet gaan bankdrukken om de ellebogen deftig te kunnen tucken. Ik bench met pinkjes op de ringen maar volgens mij staan die ringen niet op de juiste afmetingen.

Volgende week tijdens de deload eens mee experimenteren.

Je kan het eens proberen, maar het is geen must hoor.
Sommige hele sterke bankdrukkers doen helemaal niks aan tucken (wat een woord weer zeg!)

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 10:46 ----------

Je moet ook oppassen dat je niet te laag op je borst (buik!) komt als je "tucked"
Met een wat smallere greep (RAW) heb je dit al snel.
Dan ben je bijna verplicht om er een beetje een extension van te maken om goed op de borst te komen.
Dus tucken met een brede greep kan, maar pas er mee op.
Of als je "schijt" hebt aan (IPF) regels maakt het allemaal niks uit natuurlijk!

Laatst bewerkt:
bst shitty form to be honest ja, je maakt te veel gm, ik heb dat ook en ben daarvoor overgestapt op oly squat

Terug
Naar boven