Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Heb het filmpje ook zitten bestuderen en ook filmpjes van Marcel als scheids bij Db press. Het is een lastig iets. Ik zou zeggen alles waarbij de dumbbell met 2 handen wordt opgepakt moet eerst de schouder raken alvorens er een press is met 1 hand. Als de dumbbell met 1 hand wordt opgepakt dan is er sprake van een snatch en dat mag.

indd. dacht ik ook.

Leunt precies een beetje veel naar voren, ik kan het mis hebben. Goede deadlift overigens.

Vind hem er zelf net uit zien, zou persoonlijk alleen wat meer omhoog kijken

Jep. Techniek is picture perfect imo. Nu wat meer gewicht erop hangen. :p

True, maar door LB blessures in de afgelopen 11 maanden vlot het niet echt. Ik zou graag 10 ipv 5kg toevoegen op deadlift elke cyclus maar ik zal voorlopig gewoon het schema van Wendler volgen zeker.

True, maar door LB blessures in de afgelopen 11 maanden vlot het niet echt. Ik zou graag 10 ipv 5kg toevoegen op deadlift elke cyclus maar ik zal voorlopig gewoon het schema van Wendler volgen zeker.

Doe toch gewoon die eerste paar cycles 10kg erbij. Als je terug aan het komen bent, schiet 5kg/maand op DL ook niet op.

Laatst bewerkt:
Lijkt dat je knieen erg ver naar voren komen, misschien iets breder gaan staan?

Alleen de laatste gezien. Diepte ziet er goed uit. Unracken ziet er te laag uit.

sterk man!

nooit geprobeerd, maar ziet er sterk uit idd :)

Sick ass mofo Miron

Lekker Miron.

Terug
Naar boven