- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vraagje @ chewie.. waarom straps bij een axle deathlift.. ? is tog puur grip trainen een axle.. Maar zeker sterk !

...
vette filmpjes trouwens...en dumbbell snatchen met 2 handen is da goed op de wedstrijd? al snap ik dat je em voordat ie de schouder voorbij is met 1 hand doorpakt, maar toch..? iemand??

Ik denk dat ik nog iets meer mijn hoofd tussen mijn armen moeten steken van zodra de bar mijn hoofd passeert:
[Link niet meer beschikbaar]
Zit in cycle 4, week 3 van Wendler 5/3/1 trouwens
neen mijn martial arts broeder, de axle kan indd OOK voor grip gebruikt worden om dat te trainen dan gebruik je uiteraard geen straps, maar tis ook veel zwaarder trekken..kdenk dat chewie dat wel ervaren heeft..gewicht ligt paar centimeters verder dan bij normale bar, en dat maakt bij zware egwichten heel veel verschil, plus dat je bij zware egwichten al gauw lomp moet trekken om em uitgelocked te krijgen en daar draait strongman om
vette filmpjes trouwens...en dumbbell snatchen met 2 handen is da goed op de wedstrijd? al snap ik dat je em voordat ie de schouder voorbij is met 1 hand doorpakt, maar toch..? iemand??
Even toelichten dit.Geen idee vond dit ook vreemd. Heb ik gisteren ook zien doen door iemand op sterkste man van Donkmeer en werd ook goedgekeurd![]()