XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Van waar was jij alweer? Hier alleszinds in de buurt. Als je deze zomer eens zin hebt om in mijn homegym langs te komen... Let me know. Herzele is the place.

Ligt een gewichthefplatform, bumpers, 2 barbells, squat stands, powerrack,... Wel geen bankje omdat dat bij een maat van mij staat.

Ik ben van Deinze, niet extreem ver :) Misschien deze zomer es langskomen als da goe is

Ik ben van Deinze, niet extreem ver :) Misschien deze zomer es langskomen als da goe is

Tijdens schooljaar train ik alleen in de weekends in m'n homegym maar juli-augustus-september zal ik er wel 4 keer per week te vinden zijn. Stuur deze zomer maar een pm als je eens wil langskomen.

bruut, is diep genoeg man :thumbs:

dat waren nog is tijden niels

Mooie lift Ruben!

Waarom die spotters die veranderen er niks meer aan als die boom naar achteren gaat.

Nice die boom.

Nice lift ! Heel vlot en goeie techniek ook. Ik heb 115kg gelift met log maar dat was echt al dansend en lomp haha. Wel chill dat je in de gym dagelijks met log enzo kan trainen :cool:

die spotters links en rechts snapte ik ook niet... de spotter erachter is voor als je dreigt na achter te vallen.. dan kun je de log nog net tegenhouden waardoor je weer in balans staat

spotters links en rechts kunnen juist wel helpen :D Achteraan is het dom te staan want dan kan je die boom op je kop krijgen

najaa het is zoiezo gevaarlijk... eigelik heb ik geen ervaring met links of rechts staan.. maar vind het zelf wel fijner als er iemand achter me staat.. en me tegenhoud als ik dreig achterover te vallen... denk dat dat voor iedereen verschillend is ?

Ik snap het wel.. als die log dreigt te vallen dan kunnen die spotters aan de zijkant het die log gewoon aan de sleeves over pakken. Ik denk dat Jules ook wel gehecht is aan de vloer in z'n Gym.

ook dat klopt mathieu.. maar als eropeens 115kilo na beneden donderd denk ik dat bij die sleeves pakken niet veel meer uitmaakt

brute loglift :thumb:

Om ff duidelijk te zijn waarom ik erachter sta als spotter, omdat ik al heel vaak een boom heb tegen gehouden die dreigde naar achter te kiepen. En omdat er vaak genoeg met een boom gedanst word ipv geduwd. Zijspotters kunnen wel degelijk helpen bij de sleeves.

Maken je trainingspartners dan ook zo'n monsterprogressie als jij ?

Niet bepaald, men maat waarmee ik meestal traint bencht 85kg, squat 130kg, deadlift 180kg, MP 55kg, pushpress 70. Andere kerel waarmee ik vaak train ( en ook strongman ) is ongeveer even sterk. 125-130kg bench, 190-200kg squat, 250kg deadlift, 105 pushpress enzo. Hij traint wel al enkele jaren.

Terug
Naar boven