XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

verdiend imo alle schoonheidsprijzen

Je stand van de benen is nogal appart, en voor de rest ik zie wel een klein aanzetje met de benen. Maar anders had je hem ook wel gehad

Je stand van de benen is nogal appart, en voor de rest ik zie wel een klein aanzetje met de benen. Maar anders had je hem ook wel gehad

Lijkt inderdaad zo als ik het filmpje terug kijk. Maar er zit echt absoluut geen legdrive in. Ik sta inderdaad met het ene been naar voren en het andere naar achter, heb ooit een topic geopend over wat beter is staand of zittend pressen (militairy press of seated shoulder press). Heb het eigenlijk altijd seated getraind, dus de stand van mijn benen moet ik nog op de juiste manier aanleren. Zou jij met je benen naast elkaar gaan staan? Heb het idee dat ik zo mooi stabiel sta.

Meeste mensen staan met de voeten naast elkaar, maar jouw stand wordt ook gebruikt, is niet zo belangrijk.

Probeer je hoofd er goed door te duwen en je traps te locken.

Nouja, de meeste staan idd naast elkaar maar niet zo smal, ondanks dat noemt iedereen het wel een mp. Maar je kan ze wel zo blijven uitvoeren, het is geen ramp.

En wat koef zegt dat gaat je sws kg's opleveren

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

Stel je duwt omhoog en je duwt hem een fractie naar voren, zoals jij doet. Of je duwt hem naar achteren en je duwt je hoofd eronder zo gauw je de kans ervoor krijgt, dan lock je hem makkelijker

nice jumps man en harde rackpull.. daar zaten nog wel 1-2 reps in Chris.

kracht zit goed timing/ controle issue...hij komt snel genoeg

Thnx Chewie, ja is net of ik niet helemaal goed uitkom bij een iets lichter gewicht weet ik dit vaak net te corrigeren maar bij al mn fails heb ik dit..
Gewicht voelt te doen(als het echt te zwaar is merk je dat bij het uitpakken imo) alleen heb ik vaak dit soort fails.

In het nieuwe jaar dan maar pakken:)

Kdenk dat je te diep zakt door je benen voor je stoot, dit kan ook lijden tot balans issues

En wat voor nut heeft die beweging als ik vragen mag?

Terug
Naar boven