AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Tom gaat nog steeds lekker!

Bij benchpress zie ik niet direct iets verkeerd, misschien je ellebogen wat meer tucken. Bij deadlift strek je veel te snel je benen, probeer je kont wat langer lager te houden.

Ah als dit pink op de ringen is dan train je met een 91cm halter, dan is voor pl (81cm) middelvinger op de ring max toegelaten op die halter.

Ah als dit pink op de ringen is dan train je met een 91cm halter, dan is voor pl (81cm) middelvinger op de ring max toegelaten op die halter.

Oh ok goed dat je het zegt, had het nog altijd niet nagemeten (shame on me)

en is mn deadlift uitvoering verbeterd volgens jou?
(op eerste rep na) toch helemaal geen vooroverhangen he? Dus verbetering in uitvoering?
voel allesinds dat ik veel meer spanning hou... zeker bij het lostrekken moet ik veel meer spanning opbouwen ipv eraan te gaan sleuren...

Wel beter ja maar nog niet goed. Misschien je tenen wat meer naar buiten dat je je knieen meer naar buiten kan duwen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.288
Zozo een draadje van mij stickie!

Wordt hier normaal niet gehaat op filmpjes van db presses ? :trollfacex:

Behalve bij Gijs.:D

presses? ik dacht dat het een 50 seconden lange ode aan de linkerbiceps van The Legend was?

• Like
Waarderingen: koef
Omdat mijn laptop veel moeite had met het verwerken van FullHD beelden 30 fps, film resolutie terug geschroefd naar VGA 120 fps.
Maar nu staat alles in slo-mo en krijg het niet weg met Nikon movie editor :o

Bij 150 kg komt er lichtjes butwink en bij 160 weer wat erger.
Absolute VPR = 5x160 (1rm met overschot = 172,5)
De lifts leken mij ook trager te gaan tijdens het squatten dan wanneer ik het zo terugzie op film (zie laatste keer 3x 160sq, zonder slo mo). Soort van Slow-motion in mijn kop dus :p

5x 120 5x140 5x 150 3x160 3x160
http://www.youtube.com/watch?v=alTtcuU7F9A&context=C3287c07ADOEgsToPDskKx7xDCoSVtafNioNjAJ1ta

nice squats vsral, ATG en zwaar!! :)

Kantel je bekken meer voordat je zakt. Dan zal je een betere arch krijgen.

Nog best breed voor een close grip.

Terug
Naar boven