XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Grip en upperback, maar vnl grip show off i guess ;)

I'm back :)

nu, stang iets hoger, thumbless grip en een kleine slag breder gepakt, borst er meer in gedrukt.

Voor de PL'ers (met verstand ;)) wees maar goed kritisch, heb ik het meeste aan :)

http://www.youtube.com/watch?v=GfQPxpqsXOs

Wellicht val ik voor jou in de categorie 'verstandloze pl'ers' maar je verliest beneden heel veel spanning en je hebt nog steeds een flinke bolling in je rug. Verder is er wel diepte zat.

Wellicht val ik voor jou in de categorie 'verstandloze pl'ers' maar je verliest beneden heel veel spanning en je hebt nog steeds een flinke bolling in je rug. Verder is er wel diepte zat.

Valt mee, je bent PL'er ;) maar af en toe komen er lui langs :rolleyes:

Bolling vind ik (relatief) wel meevallen om eerlijk te zijn? Moet nog wel flinke kracht in de middenrug bij om hem goed aangespannen te houden, en hamstrings nog wat oprekken.

Diepte ook wel happy mee idd

Dat is geen kracht in je middenrug maar je rug die moet compenseren omdat je spanning verliest.

Spanning houden en onderin niet rocken om diepte te halen. Bij CYC lijkt het idd alsof die dat ook doet maar hij houdt wel spanning. Check anders zn youtube kanaal CYCElverum hij postte daar volledige trainingen gezien je toch naar hem kijkt.

Spanning houden en onderin niet rocken om diepte te halen. Bij CYC lijkt het idd alsof die dat ook doet maar hij houdt wel spanning. Check anders zn youtube kanaal CYCElverum hij postte daar volledige trainingen gezien je toch naar hem kijkt.

Thanks, zal van t weekend even kijken

Tis trouwens niet dat ik het bewust doe, maar zal dr op proberen te letten.

hoi, kunnen jullie mss even mijn powerclean techniek beoordelen, Tis ongeveer de eerste keer dat ik het probeer dus ik ben open voor alle kritiek en commentaar :)

http://www.youtube.com/watch?v=9jsMcmc8_QE

Dit is 70kg trouwens

Now thats presspower

Guts voor zover ik er iets van ken ziet er goed uit, lijkt alleen geen 70kg

Marcel =
rocky_poster_mickey.jpg
?

Hahaha, mooi die Tom. Sterke bench en heb het idee dat er nog wel wat rek in zit.

Terug
Naar boven