MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

+1 romanians moet je strakker doen, betere arch zelfs wanneer je unrackt verlies je tightness

Max squats zullen je weaknesses altijd wel bovenkomen, netjes de 200 kaap zal binnenkort terug gebroken worden denk ik :)

we gaan er aan werken! 200 kan ik nu beltless op een goeie dag ook al, we gaan voor 200+ ;)

Is al gezegd maar idd, je kont komt er onder uit. Ljikt zo te zien verlies van spanning onderin te zijn, waarna bij het duwen je kont "weggedrukt" wordt.

Maar strong work, E!

maakt niet uit dat het al gezegd was hoor. thnx anton

Kijk bbosman, dat bedoel ik nou net. Zo'n bolling is dus niet echt bevorderend voor je ruggenwervels. Je kan jezelf wel inbeelden dat dit nog erger is als je helemaal full gaat squatten.

idd ook voor jouw geld je knieen plooien teveel en ze plooien om te zakken niet omdat je hams opgerekt zijn. Probeer je gewicht op je hiel te krijgen als je je kont naar achtergooit met je benen zo gestrekt mogelijk. Dan zie je dat je scheenbeen ook iets naar achterkanteld en je je knieen pas op het eind van je beweging buigt ipv in het begin.

@ Bart, vindt je squats niet verkeerd, niet zoveel mis met de spanning onderin, je moet vooral je bovenrug harder aanspannen. Borst naar voren.

@ Erwin, Sq ziet niet zo mooi uit is wel sterk, RDL veel harder concentreren op borst naar voren, hoezo George is dit teveel buiging in de knieen? Niet verkeerd imo zolang je de borst harder naar voren gooit wordt de spanning op de hamstrings ook veel groter.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 23:00 ----------

Toch best netjes Chris op de RDL, ik zou zeggen probeer de heupen verder naar achteren te gooien, blijft de barbell beter bij je schenen en meer spanning op hams.

Mooie squats Chreiz, die laatste is echt olympic style :)

bij die laatste rep op de skwat chris, deed je me gewoon denken aan pat mendes op 1 of andere manier..jullie maken het zelfde geluid:P erg sterk man trouwens nice hoor!

Hahah idd mendes maakt precies hetzelfde geluid

chris zijn nickname is dan ook pat badess

Sterk Jitse maar doe hem nu nog eens een 10cm naar beneden daar heeft het wat mij betreft pas echt nut.

Dan moet ik 10 cm omhoog, was zo al lastig stapelen, het rack kan niet lager. Wou gewoon s ff 400 vasthouden, ben verder niet zon fan van rackpulls al is het een goeie manier om aan gewichten te wennen.

Het is zeker een goede manier echter merk ik dat het lastigste punt net een stukje onder de knie zit, het is de combinatie van spieren die voor die houding zorgen die het heel lastig maakt. De overgang van Quad/hams naar vooral rug. Zit je hoger dan heb ik altijd het idee dat het een heel stuk eenvoudiger is om de rug recht te houden.

wat Gijs eigenlijk wil zeggen, is dat je er nog een setje mee had moeten shruggen, Jitse :D

Ooh ja als de pezen van mn traps konden praten zouden die niet instemmen met shrugs :D

je snapt zelf nu ook wel ,dat er binnenkort een filmpje komt van de 400kg shrugs..:P

400 is de nieuwe 300

HA HA , die gijs needs mental help :hamer:

Terug
Naar boven