Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Sterk Dennis, super dat je dit nog haalf op je 41e!
Ik hoop voor je dat je nog lekker door kunt blijven trainen, al zul je wat minder zwaar gaan, plezier voorop!

ElbowsLowbarBackSquat.jpg

ellebogen naar achter ;)

goeie tip... Je moet zelf maar eens proberen om je ellebogen in die positie naar voor te brengen. Je upperback zal veel steviger zijn dan.

bij een redelijk close grip zullen ellebogen altijd achter of bijna onder de bar zijn, die gast pakt van sleeve tot sleeve dus dan krijg je je elleboog veel verder onder de bar.

parallell aan het lichaam maar wel achter de bar

kijk eens goed naar jouw foto en die van pardeep, die van jou zijn zn ellebogen naar achter, niet parralel aan het lichaam, bij die van pardeep zijn zn ellebogen iets naar achter, maar we parralel aan zn lichaam

Sterk Dennis, super dat je dit nog haalf op je 41e!
Ik hoop voor je dat je nog lekker door kunt blijven trainen, al zul je wat minder zwaar gaan, plezier voorop!

thanx, heb nog altijd superveel plezier in. Kost gigantisch moeite om grenzen te verleggen merk ik.. gelukkig wint de geest nog steeds van de pijn in het lichaam..

gr. dennis

sommige mensen denken dat rippetoe god is ofzo lijkt wel. als je ook zo squat als hij aangeeft dan kun je binnen een jaar aan een nieuwe rug..

ok my bad my bad, dat de foto van Rippetoe is is trouwens toeval want kzocht gew een duidelijke foto :D

ik baseerde me gewoon op olympische squatters, die houden hun ellebogen redelijk naar achter om een stabiele HIGH BAR positie te behouden, kheb me nooit uitgesproken over low bar squats want die doe ik niet en weet ik ook niets over.

Ellebogen niet naar achter want dan dropt de chest en dan loopt het fout. Je moet ze juist naar voren duwen zodat je upright blijft. Rippetoe is geen god maar een mong**l.

Terug
Naar boven