Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
respect! zolang je ellebogen goed naar achteren blijven maakt het volgens mij niet zoveel uit van je handen doen, in het geval van high bar squats, low bar weet ik niet.

bij een redelijk close grip zullen ellebogen altijd achter of bijna onder de bar zijn, die gast pakt van sleeve tot sleeve dus dan krijg je je elleboog veel verder onder de bar.
bij een redelijk close grip zullen ellebogen altijd achter of bijna onder de bar zijn, die gast pakt van sleeve tot sleeve dus dan krijg je je elleboog veel verder onder de bar.

Sterk Dennis, super dat je dit nog haalf op je 41e!
Ik hoop voor je dat je nog lekker door kunt blijven trainen, al zul je wat minder zwaar gaan, plezier voorop!
Ellebogen niet naar achter want dan dropt de chest en dan loopt het fout. Je moet ze juist naar voren duwen zodat je upright blijft. Rippetoe is geen god maar een mong**l.
sommige mensen denken dat rippetoe god is ofzo lijkt wel. als je ook zo squat als hij aangeeft dan kun je binnen een jaar aan een nieuwe rug..