XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

borst meer naar voor denk ik zo op het eerste zicht, pomp ze vol met lucht voor elke rep

ga erop letten, dankje, ellebogen mogen ook wat lager zie ik al..

Laatst bewerkt:
knieën komen naar binnen, druk op de zijkant van je voeten houden en je gaat te diep waardoor je onderrug bolt

hij zit op ongeveer 5cm van de grond lol

I know, maar nooit verwacht t ooit van jou te horen :P

goede diepte!

kniën vind ik inderdaad lastig, hoe kan ik dit recht trekken? en serieus te diep?

Dat is nu eens een ATG squat. :thumbs:

kniën vind ik inderdaad lastig, hoe kan ik dit recht trekken? en serieus te diep?
Rug:
Waarschijnlijk hip flexors stretchen! Dus statisch stretchen (2x30s na de training, evt 10s tussen de setjes), lunges doen. Heeft voor mij geholpen.

Knieen:
Zelf op letten gewoon.

Diep squatten is uiteraard wel goed, maar als je daardoor je vorm niet kan behouden is het een beetje zonde.

Knieen naar buiten houden is kwestie van actief naar buiten drukken en de druk op je hielen/zijkant voet houden.

Rug:
Waarschijnlijk hip flexors stretchen! Dus statisch stretchen (2x30s na de training, evt 10s tussen de setjes)
, lunges doen. Heeft voor mij geholpen.

Knieen:
Zelf op letten gewoon.

heb je het over het verminderen van een bekkenkanteling? hoor dit ook vaker idd.

Tussendoor,

Ik ben in dit topic al 10000000x tegen gekomen "hip flexors te strak" of "hip flexors stretchen" misschien handig t dr een keer bij te zetten hoe JULLIE dat PERSOONLIJK dan wel niet doen?

Google standing hip flexor stretch

[Link niet meer beschikbaar]

Lookin' good Mikey! :D

ziet er goed uit.. zat alleen naar je linkerarm te kijken bij de lock-out, ziet er best eng uit in tweede filmpje op ong. 13 seconden. Lijkt helemaal te overstekken, door te buigen de andere kant op zeg maar.. Ligt dat aan de hoek van filmen? zo niet, heb je daar last van?
Verder verbaasd het me hoe makkelijk jullie, jij ook, die log op de borst krijgen..

Gr. Dennis

Lijkkt zo door de hoek maar als je al hyperextension hebt is dat verder niet meteen onveilig. kijk gewichtheffers maar eens. De spieren werken als corset om het gewricht te beschermen.

Terug
Naar boven