MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Brutale dead!

tnx :)

Ik dacht dat je vanaf 300 al bij de grote jongens hoorde....heb zojuist mijn mijlpaal verlegd.... wat een grip pffff

brute deadlift man, zag er nog niet eens echt moeilijk uit ofzo!

idd + 10kg makkelijk :D

• Like
Waarderingen: wwe
netjes jitse.. hoe werk jij in de weken ervoor naar je deadlift toe? Doe je veel dynamic effort?

6 weken naar een max beurt toe 1 keer in de week DL. heavy sets en daarna deficit speedpulls met 45% 1RM

Lekker mike en dat was weer een mooie sprong om je poten niet onder de farmers te krijgen haha.

Lekker mike en dat was weer een mooie sprong om je poten niet onder de farmers te krijgen haha.
Je moet er niet aan denken dat het eens fout gaat. Waarom las je er geen balkjes onder zodat dit nooit kan gebeuren? Safety first zeg maar.

Wat gaat iedereen hard met die farmers. Mooi Mike.

Dan moet ik de uitpak ook weer aanpassen. Dit is de juiste (oude ifsa) hoogte voor de uitpak. Ik heb geen zin in die bij de knie uitpak toestanden. Wellicht zal ik een paar aanpassen en dan moet men maar zelf kiezen welke ze nemen. Het is op eigen risico. Bij de tire komt het zeker veel en veel vaker voor en daar zet je ook niet zo even een blokje onder. Ik heb zelf bv Siemen Swart zo zijn voet zijn breken, een ander zijn knie uit de kom en ik heb er zelf ook wel eens onder gezeten met mijn tenen.

wow. nice farmers mikeman!

250kg squat

250 sqaut, acceptabele diepte, stelt hier op het forum niet zo heel veel voor maar ik ben blij, ben geen powerlifter of strongman, maar zoek wel altijd de grens op... dat heeft z'n tol geeist. Ben inmiddels 41 en de gewrichten zijn het langzaam aan het begeven.. reuma!

heb nog wel een vraag, ik heb altijd m'n armen over het gewicht hangen, in feite ligt de stang los op m'n rug, hebben meer mensen dit probleem dat ze de stang niet met hun handen kunnen fixeren? is er nog wat aan te doen?

http://www.youtube.com/watch?v=GN1xCqQrWkU

respect! zolang je ellebogen goed naar achteren blijven maakt het volgens mij niet zoveel uit van je handen doen, in het geval van high bar squats, low bar weet ik niet.

Terug
Naar boven