MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

@Eddine; Ik dacht dat wide goed was voor small te verbeteren, ongeacht raw/geared?

Lijkt me wel leuk om zo te squatten, wel wat flexibiliteit voor nodig.

Zou kunnen, ik doe het niet maar volgens mij is dit z'n techniek voor de main lift en niet als assistance bedoeld voor een smallere stance.

Puur hypothetisch: je weet dat je dieper moet, waarom doe je dat dan niet of kwam je er later pas achter?
Als je wedstrijd ambities hebt en geared gaat liften snap ik dat je zo'n techniek neemt voor bepaalde feds, maar voor een raw lifter (zelfs beltless) snap ik het niet zo goed. Kan aan mij liggen?

In de spiegel lijkt het steeds onder par. Ben er dus niet uit of dit gewoon een slechte camerahoek is of het echt nipt was hehe.
Ik train enkel raw (maar belt aan onder mn pull) maar heb de laatste 2 jaar goede progressie gemaakt met deze wijde manier van squatten, dus ik zie niet in waarom niet zo te liften.

Als dat onder par is eet ik een bezem ! :cool:

In de spiegel lijkt het steeds onder par. Ben er dus niet uit of dit gewoon een slechte camerahoek is of het echt nipt was hehe.
Ik train enkel raw (maar belt aan onder mn pull) maar heb de laatste 2 jaar goede progressie gemaakt met deze wijde manier van squatten, dus ik zie niet in waarom niet zo te liften.

Sorry wimmos maar je moet echt niet twijfelen of het aan de camerahoek ligt, je squats zijn gewoon niet diep genoeg. Film wat vaker tijdens trainingen, dan ben je hiervan sneller op de hoogte

Het is zo simpel als wat. Je leert onder par squatten door

a) veel te filmen vanuit een goeie hoek en telkens te kijken of je al dan niet dieper moet
b) door een box te plaatsen die voor jou onder par is. door dit veel te doen zal je na +-1000 reps routine kweken en automatisch weten of je diep genoeg zit bij de freesquats

haha ja idd zo hoort dat.

Mja ach ik maak me er niet zo druk om, maar mijn ogen zien een heupgewricht dat nog boven je knie zweeft, dus boven par.

Begrepen. Volgende keer lager en moet idd meer filmen, ga hier zeker op letten.

Nee geen deload. Ben weer op aan het bouwen met de focus op techniek.

ook nog is beltless! ****ing bruut, bijna een meter rode schijven :P

Is het niet de bedoeling om aan het einde van de lift niet achterover te hellen waardoor je veel spanning van je onderrug haalt?
Doel je op hyperextenden? Ik lock gewoon de lift ga niet overdreven naar achteren hangen.

Monster deads Jitse.

damn, wat een deadlift jitse

Terug
Naar boven